• helle78

Maj 2009

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-17 21:32
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

Listan uppdateras en gång i månaden, skicka ett meddelande till mig om du vill vara med på listan

• Svar på tråden Maj 2009
  • Tx2

Vad kul med en andra maj brud till. Vart gifter ni er?

Hm, på jobbet är dem inte så bröllopssnackiga men det kan bero på att det är killar jag får tjöta mest med. En gifter sig på lördag så honom kan man prata lite med.

• Soon and very soon

min kollega är snart 60 så vet inte hur intresserad hon är, hon får bara stå ut!

• Rebellen75

Jag tycker det är så jobbigt att inte försäga sig om våra planer. Så nu har jag börjat sippra ut lite info till mina tärnor och min syster. Släkten får nog inte veta något förens i jan/feb- undra om jag kommer och klara mig och inte säga något.

Vår stora tjej har frågat om vi ska gifta oss pga att jag hänger på nätet och tittar på klänningar. Som tur är ska min svägerska gifta sig nästa sommar så jag skyller allt på henne. Vill inte att hon ska säga något utan att tänka sig för.

• skruttgumma

Nu blev det 23 maj för oss, så vi skulle slippa krocka med SweetSun och hennes blivande

Men det går lika bra för oss

Nån som har bra förslag på mat???

• skruttgumma

Tänkte ha min farmors ringar och sedan lägga till ett hjärta och en sten. Våra förlovningsringar är i silver och rött guld och vill matcha dem, så blir nog inte så dyrt..

• förstagångsbrud

Vi har hittat en jätte jätte jättebra lokal! Ett gammalt fint stenhus med 1,3 meter tjocka väggar. Helt underbar miljö vid en å. 800 kr!!!

• skruttgumma

Åh, vad underbart det låter, förstagångsbrud! Perfekt för bröllop!!!
    Inser att man borde bo långt ifrån en storstad, vi ska ha en klubblokal och den kostar 2500 plus att man får lägga 1000 kronor i deposition...

• SweetSun
    skruttgumma skrev 2008-08-11 19:57:58 följande:
    Nu blev det 23 maj för oss, så vi skulle slippa krocka med SweetSun och hennes blivande Men det går lika bra för oss Nån som har bra förslag på mat???
    Haha ja jag hoppas det går bra för er endå!
  • Tx2

Då har vi nästan täckt upp hela maj å fästningen

skruttgumma skrev 2008-08-11 19:57:58 följande:
    Nu blev det 23 maj för oss, så vi skulle slippa krocka med SweetSun och hennes blivande Men det går lika bra för oss Nån som har bra förslag på mat???
    Tycker oxå att det är jobbigt att inte försäga mig. Mina bästa tjejkompisa vet så jag kan få ventilera mig. Tycker inte att alla behöver veta vårat datum förrens inbjudningarna kommer. Våra grannar (gamla vänner till sambon o troligtvis marskalk), speciellt tjejen, är supernyfikna, så nu har det blivit en kul grej att inte säga datumet o retas lite med dem.
  • Tx2

Angående ring så har jag nog gått från att vilja ha en enkel ring till något mer blingbling, men det rymms nog inte i budgeten. Får kika lite på det längre fram när man har bättre koll på många av dem stora utgifterna.

Svar på tråden Maj 2009