• EnaOline

Hur ofta gör ni det??

Hej ni alla!

Jag har en väldigt personlig fråga. Men hur ofta gör ni det?
    Jag personligen har ibland sex med sambon väldigt ofta, ibland kan det bara bli en- två gånger i månaden? Är det normalt? Pratade med en vännina om det och hon påstod att ju längre man är tillsammans desto mindre sex, sen när man har varit gifta i några år då blir det kanske en gång i kvartalet? hehe lät inte så lockande, stämmer det? Lät riktigt läbbigt tycker jag!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-07 12:20
    En fråga till, hon påstod även att man har noll sexliv efter man har fått barn, stämmer det verkligen?

• Svar på tråden Hur ofta gör ni det??
  • Kireina

Vårt sexliv går verkligen i omgångar. Ibland kan det bli bara var tredje vecka och ibland flera gånger per vecka...

Till saken hör att min man jobbar enbart kvällsskift (och jag enbart dag) så många av spontantillfällena försvinner... Har man inte lusten på helgen så dröjer det en vecka till nästa tillfälle.

• T hjärtar M

Vi är inne på 7 ået ihop och har sex minst en gång om dagen ibland fler

• Lavendelblomma

Kul! Men...
    hur hinner ni? och orkar?
    blir det inte tråkigt? :)

T hjärtar M skrev 2008-07-07 17:04:09 följande:

Vi är inne på 7 ået ihop och har sex minst en gång om dagen ibland fler
  • avil

ja,med 3 småbarn,o vissa vakna stunder på natten.O full rulle sedan HELA dagen-så orkar jag inte sexa.
    Blir väl ca varannan vecka..Inte det första jag prioriterar..
    Min man tycker det är för lite så klart.jag tycker det känns okej.Vi har varit ihop ca 13 år.
    Sen jobbar min man borta hela veckor vissa perioder-då blir det ju inget av den enkla anledningen.

• EnaOline

minst 1 gång om dagen... det skulle jag varken hinna eller orka med och vi har inga barn.., hehe

• T hjärtar M

Nää då Vi provar olika ställen och ställningar varje gång eller varierar med olika ställningar per gång. Ork har vi inga problem med,oftast blir det när killen kommer hem på lunch om dagarna eller när man lagt sig.

Vi har inga barn så det kan ju bero mkt på det med. Vi harall tid i världen. Vi älska att njuta av och med varann

• EnaOline

vi älskar att njuta av varandra också, men vi har inte turen att varken ha lunch samtidigt eller bo nära våra jobb... Kör på T hjärta M

• T hjärtar M

Det var tråkigt. Han jobbar som tur är nära hemmet.Tar 2-3 min att cykla

Eller fr man njuta när tillfälle ges och båda vill ju

• avil

o så klart är inte sexlivet NOLL efter man fått barn!! Då skulle ju alla bara ha ETT o sen inga fler barn.....

• Silva79

Fick höra av en tjej i en hiss att 'gifta par älskar inte', ganska komisk kommentar.

Vi har sex ganska sällan (ca 3-5 ggr i mån), mest pga att det är smärtsamt för mig. Min man har ganska hög sexdrift och innan vi gifte oss frågade jag många gånger om han kunde ha det så. Det kunde han eftersom han älskar mig. Man hoppas ju såklart att smärtan ska försvinna och att min sexlust ska komma tillbaka (båda har blivit bättre sen jag slutade med prev).

Svar på tråden Hur ofta gör ni det??