• laris

Vart ska ni åka på bröllopsresa och vad betalar ni?

Kul med lite inspiration!

-Var åker ni på bröllopsresa?

-Vad betalar ni?

• Svar på tråden Vart ska ni åka på bröllopsresa och vad betalar ni?
  • stenbruden

Vi var på Maldiverna

Betalade.. hmmm tänker ca 60000 för två veckor med ALLT inräknat. Bodde då i en jacuzzi beach villa..

Världens bästa ställe!!!! Måste tillbaka!!!

• trampetroll

Vi har fått en fantastisk resa till tenneriffa två veckor all inclusive på ett fyrstjärningt hotell för 23 500kr och då åker vi den 28 december och kommer hem den 11 januari.
    Jag körde en liten luring nämligen med ticket och sa först och främst att det var en bröllopsresa (alltid mer tillmötesgående då om man spelar på det triumfkortet). Sedan sa jag att vi skulle som sagt bo på tennirffa på ett bra hotell 2 veckor all inclusive för max 25000kr. Då sa resebokaren att det är omöjligt då det är högsäsong i december.
    Då sa jag att Resia resebolag redan har gett oss ett bra erbjudande men att jag kom hit för att se om de hade något bättre. (Men jag hade aldrig varit inne på resia).
    Då blev det liv i henne (för de ville ju inte vara sämre än konkurrenterna) och hon lyckades få ner denna jättebra resa som egentligen kostar 28000 till 23 300kr! Och då ingår allt! Jaccuci, turkiskt bad, gym, mat, dryck mm
    Vi är mycket nöjda med den rabatten!
    Hihi!

• laris

Bra tips där !

trampetroll skrev 2008-07-18 15:29:58 följande:
    Vi har fått en fantastisk resa till tenneriffa två veckor all inclusive på ett fyrstjärningt hotell för 23 500kr och då åker vi den 28 december och kommer hem den 11 januari.Jag körde en liten luring nämligen med ticket och sa först och främst att det var en bröllopsresa (alltid mer tillmötesgående då om man spelar på det triumfkortet). Sedan sa jag att vi skulle som sagt bo på tennirffa på ett bra hotell 2 veckor all inclusive för max 25000kr. Då sa resebokaren att det är omöjligt då det är högsäsong i december.Då sa jag att Resia resebolag redan har gett oss ett bra erbjudande men att jag kom hit för att se om de hade något bättre. (Men jag hade aldrig varit inne på resia).Då blev det liv i henne (för de ville ju inte vara sämre än konkurrenterna) och hon lyckades få ner denna jättebra resa som egentligen kostar 28000 till 23 300kr! Och då ingår allt! Jaccuci, turkiskt bad, gym, mat, dryck mmVi är mycket nöjda med den rabatten!Hihi!
  • pica

Vi startar vår bröllopsresa i Nice och åker sedan över till Italien. Vi är borta tis-tors, dvs 9 dagar. Vi bor på lyxiga hotell mitt i city och betalar ca 18.000 för oss båda.

• Emkalo

Vi åker oxå till Maldiverna.

Betalar 46 000 kr för tre veckor all inclusive (inkl flyg, boende, transferflyg, mat och dryck för oss två).

• Tooticki

Vi åker till Chile och Argentina 25 okt-8 nov. Flygbiljetterna kostade 23 000 kr tillsammans, jag har en kusin med sambo som precis fått jobb och stor lägenhet i Santiago så vi kommer bo hos dem en del. Blir väl sammanlagt ca 5 hotellnätter. Planerar att ha 30 000 kr i fickpengar med oss.

• grata

Oj, vilka åker ni med då?

Vi har bokat till Maldiverna och betalar ca 62 000 för Beach Villa All Inclusive inkl. bröllopspaket med vigselceremoni mm.

Emkalo skrev 2008-07-18 15:43:21 följande:
    Vi åker oxå till Maldiverna. Betalar 46 000 kr för tre veckor all inclusive (inkl flyg, boende, transferflyg, mat och dryck för oss två).
  • chamor

Thailand. Koh Samui och Koh Tao FINA boenden

• laris

Vi har funderat lite på Thailand också. Vad betalar ni?

chamor skrev 2008-07-18 15:58:53 följande:
    Thailand. Koh Samui och Koh Tao FINA boenden
  • Pumpkin

Vi åker till Kalifornien i 3 veckor. Betalade 12000kr t/r för flygbiljetterna, blir ca 15-16000kr i hotellkostnader (bokar inte allt boende innan) och 6000kr för bil + 2000kr bensin. Sen tillkommer mat och shopping och det får bli vad det blir typ

Svar på tråden Vart ska ni åka på bröllopsresa och vad betalar ni?