Vart ska ni åka på bröllopsresa och vad betalar ni?
Kul med lite inspiration!
-Var åker ni på bröllopsresa?
-Vad betalar ni?
Kul med lite inspiration!
-Var åker ni på bröllopsresa?
-Vad betalar ni?
Åh vad härligt med Dubai! Vi var där i februari och det är helt underbart! Rekommenderas varmt!
ÅÅ vilka resor!! Önskar jag kunde åka iväg riktigt ordetligt!! men vi Förlovade oss i 30 April och har inte hunnit spara...gifter oss 30 Augusti.
Här finns ju en massa härliga tips.
Vi har dock ingen aning om vart vi ska, men det blir om ett år.
ja, det är inspirerande att läsa allas inlägg. Vore kul om folk delade med sig tips på bra/dåliga researrangörer oxå
Så go on!!!
Tanzania och Zanzibar i 14 dagar. Kostade massor (45 000), men det känns verkligen som att det är en once in a lifetime-resa. Än så länge har jag inte ångrat en sekund att vi valde det alternativet.
Vad gäller arrangör så har vi ju inte gjort själva resan än ( ) men hitintills enbart fått ett snabbt, trevligt och positivt bemötande av Africa Tours!
Vi gifte oss förra året men prioriterade inte att åka på någon bröllopsresa då. Nu funderar vi på att åka en vecka till Vingresors Sunprime Resort på Kanarieöarna. I vanliga fall är Kanarieöarna det sista resmålet vi skulle välja, men en veckas komfort utan barn som stojar vid poolen (och god mat!) känns lockande.
Någon som testat Sunprime Resorts?
Vi åker till Maldiverna 2 veckor, all inclusive och det kostar ca 45 500 kr för två personer.
Vi åker till Maldiverna 2 veckor den 10 oktober (gifter oss 4 oktober). Vi betalar endast 20 000:- Mina underbara föräldrar har betalat resten!:) Kan inte ens tänka mig en finare bröllopspresent. Mamma gick dessutom bort för 2 veckor sedan vilket gör det hela ännu finare!
Är precis hemkommen från bröllopsresan
2 veckor på Naxos, Grekland med hela familjen Mycket efterlängtad resa då vi var där bara min man och jag (konstigt att skriva min man )för 12 år sedan. Vi har alltid sagt att vi någongång ska komma tillbaka.....Nu har vi visat våra barn den fantastiska ön.
Bad vid fantastiska stränder, god mat och mycket slappande.
Betalade för 4 personer 20000 (skulle varit 25000 men jag kom över ett presentkort).Gjorde av med ca 18000 i fickpengar men då unnade vi oss det vi hade lust till, ridning, hyrde fyrhjulingar bla.
Nu är vi tillbaka i regnsverige igen