• laris

Vart ska ni åka på bröllopsresa och vad betalar ni?

Kul med lite inspiration!

-Var åker ni på bröllopsresa?

-Vad betalar ni?

• Svar på tråden Vart ska ni åka på bröllopsresa och vad betalar ni?
  • weinlove

Denna resa kostar oss 29 000 kr men eftersom vi önskat oss resechekar och pengar i bröllopspressent fick vi halva resan gratis.

• lycklig78

Vi hade tänkt åka till Maldiverna till hösten (gifte oss i maj).

Men nu blev jag gravid precis innan bröllopet, så vi fick passa på att resa direkt efter.

Vi beställde en sista-minuten-resa till Kefalonia, Grekland.
    4500:-/person.

Verkligen en supermysig ö.

• linahann

Vi åker två veckor till turiket fem dagar efter vårt bröllop. Vi tar med oss båda barnen, så vi får vara tillsammans hela familjen!! Det blir massor av kärlek, god mat, skratt, bad och lite syskontjaffs förståss! ;) Längtar sååååå!!!

• weinlove

Donna Fortunata skrev 2008-07-28 12:54:56 följande:

Vi tänker cykla längs göta kanal och bo på mysiga pensionat längs vägen! Billigt, roligt och romantiskt!
    Det är verkligen hur mysigt som helst. Har gjort det med familjen och kan varmt rekomendera detta.
  • laris

Grattis btill bebisen !

lycklig78 skrev 2008-07-29 13:26:44 följande:
    Vi hade tänkt åka till Maldiverna till hösten (gifte oss i maj).Men nu blev jag gravid precis innan bröllopet, så vi fick passa på att resa direkt efter.Vi beställde en sista-minuten-resa till Kefalonia, Grekland.4500:-/person. Verkligen en supermysig ö.
  • Anki82

Vi åker antingen 5 dagar Las Vegas o 7 dagar Hawaii 5 stjärninga hotell eller 3 dagar New york 4 stjärnigt 4 dagar Las Vegas 5 stjärningt 4 dagar San Fransisco 4 stjärnigt. Har inte bestämt oss än men båda går på ca 25000 för båda.

• laris
    Anki82 skrev 2008-08-01 01:11:16 följande:
    Vi åker antingen 5 dagar Las Vegas o 7 dagar Hawaii 5 stjärninga hotell eller 3 dagar New york 4 stjärnigt 4 dagar Las Vegas 5 stjärningt 4 dagar San Fransisco 4 stjärnigt. Har inte bestämt oss än men båda går på ca 25000 för båda.
    Det lät ju helt underbart med Hawaii! Jag röstar på det
  • Anki82

Ja det är det min röst ligger på med lite storstad lite strand romantiskt. M2B vill lite mer 3 storstäder men ska nog gå o ändra hans åsikter verkar det som=)

• soma

Vi åker till Dubai i 15 dagar. Kostar 35 000.

• laris

Spännande med Dubai! Hur kommer det sig att ni valdet det resmålet?

soma skrev 2008-08-01 13:53:56 följande:
    Vi åker till Dubai i 15 dagar. Kostar 35 000.
Svar på tråden Vart ska ni åka på bröllopsresa och vad betalar ni?