Vart ska ni åka på bröllopsresa och vad betalar ni?
Kul med lite inspiration!
-Var åker ni på bröllopsresa?
-Vad betalar ni?
Kul med lite inspiration!
-Var åker ni på bröllopsresa?
-Vad betalar ni?
Vi åker till Paris 2 dagar efter bröllopet, mån-fre. Vi betalar inget, får det av hans föräldrar men dom bet ca 7000:-.
Vi åker till Aruba i västindien ca 2 månader efter vigseln. Vi betalar 43.000 kr för all inclusive i 10 dagar.
weekend i våran favoritstad LONDON, åker 2 dagar efter bröllpet är borta 4 dagar..3000 för flyg och hittat ett hotel som verkar mysigt, ligger belägen över en pub..
Vi bokade precis våra flygbiljetter till Sydafrika! Vi åker tidigt på måndag morgon efter bröllopet och är borta i lite drygt två veckor. Flyger till Kapstaden och ska sedan bila omkring i vindistrikten och längs Garden route och bo på lyxiga små guest houses och sedan avslutar vi med tre dagars safari på en charmig lodge. Flyg, hotell + hyrbil i två veckor = ca 56 000 kr för två. Inte gratis men det ska bli så fantastiskt!
Vi åker till Korsika i en vecka och betalar för resa, boende på hotell, frukostbuffé varje dag + trerättersmiddag varje dag 13.490 kr sammanlagt.
Åker med Langley den 30 augusti. Längtar!
Jag gjorde en kalkyl igår. Singapore - Borneo - Java, 2,5 vecka. 35000 för två exklusive mat och nöjen. Det beror ju lite på hur lyxigt vi vill bo och om flygbiljetterna går upp och så. Kanske har vi råd
Hoppas verkligen att ni får ihop pengarna och kan unna er en resa. Men av vad jag har läst verkar det inte vara billigt med bröllopsresor... Men värt pengarna tycker jag.
Maldiverna (Kuredu), 50 000 kr i två veckor. Villa på stranden :) Längtar!!
Vi ska åka på en roadtrip med start från Tijuana i Mexiko vidare till San Diego, LA, Las Vegas, Grand Canyon, San Fransisco och sedan tänlte vi köra ner längs Kaliforniens kustlinje till LA igen.
Vi räknar med att flygbiljetter, boende, bil och bensin kommer att kosta ca 35 000 - 40 000 för två till tre veckor.