• laris

Vart ska ni åka på bröllopsresa och vad betalar ni?

Kul med lite inspiration!

-Var åker ni på bröllopsresa?

-Vad betalar ni?

• Svar på tråden Vart ska ni åka på bröllopsresa och vad betalar ni?
  • Robina67

Vi har bokat in oss på ett italienskt slott en timmes bilresa från Milano. Ser mycket fram emot det!
    Vi blir inte borta länge, men 4 smekdagar blir det iallafall
    Vi har barn o hundar hemma som väntar

• Tjinglan

Vi åker till Malaysia. 11 nätter på Langkawi 4-stjärnigt hotell, sol och bad, därefter 3 nätter 5-stjärnigt hotell Kuala Lumpur. Lite drygt 45000 kr för oss båda i februari(inkl avbeställningsskydd, extra reseförsäkring, frukostbuffé och all transfer till och från flygplatser).

• Donna Fortunata

Vi tänker cykla längs göta kanal och bo på mysiga pensionat längs vägen! Billigt, roligt och romantiskt!

• Lollick

Vi Funderar på en kryssning från Barcelona till Istanbul....någon som varit på en sådan med NCL? Eller har tips i istanbul eller barcelona ?

• Lollick

Götakanal verkar mysigt det måste jag med göra någon gång....när skall ni åka? Vi skall ju inte åka förren september så det blir dumt för oss just nu..

• HellomrsH

Vi ska åka iväg i 5 veckor. Först till Maui en vecka och sedan bila runt i USA i 4 veckor.

Vi har en budget på 65 000 kr men då räknar vi inte in mat och fickpengar som lär bli en del om man åker till USA.

Tilläggas ska att vårt bröllop är rätt billigt då vi endast har 13 gäster.

• PatricSusanneS

Donna Fortunata: Det låter underbart mysigt... avis =)
    Lycka till o ha en skön "smekmånad"

• PatricSusanneS

PS. Patric o jag hade ju kollat upp lite resmål men vi "måste" skjuta på bröllopsresan. Vi gifter oss den 17 januari och inom en kort tid därefter blir jag (Susanne) mormor... leeeer.
    Så vi känner inte att vi vill åka innan allt är klart. Kanske vi tar o reser till något varmt INNAN vigseln om vi kommer över nåt billigt. Bröllopsresan är prio två just nu... njuter ändå =)

• weinlove

Vi åker till Thailand i januari. Gifte oss 12/7-08. Blir borta i två veckor. Första veckan i Patong då vi får uppleva shopping och storstadsliv. Andra veckan på den nya semesterön Kho Kho Khao där vi får uppleva sol, bad, lugn och ro.

Svar på tråden Vart ska ni åka på bröllopsresa och vad betalar ni?