hejsan,
Telis, det var just så som du skrev jag tänker, att jag hellre har 2 helsyskon än 2 halsyskon, alt bli enklare. Nu är jag dessutom inte 25 längtre, och innan jag har hunnit träffa en ny man som över huvudtaget kan tänka sig att ge mig ett barn, så är jag nog fanimig 50 bast... igentligen vill jag ju inte träffa ngn ny man.
SÅÅ många har det kanske jobbigt mellan varven, men som några av er ver härinne så har min man alkoholproblem som toppen på gräddmoset, vilket är fruktansvärt jobbigt. Jag visste vem jag gifte mig med och han visade mig tendenserna tidigt. Men jag valde honom och jag trodde han skulle ändra sig! MEN ICKE!
Han är en bra pappa o make när han är spik nykter.
Igår hade jag 3 tjejkompiar över, jag hade berättat att de skulle komma över tidigt och bett honom ta Victor och bett honom att ta honom på morgonen så jag kunde få sova till 9 iaf. VAD HÄNDER? Jo han bli as kalas, när jag ska gå ut och ta ett glas på närliggande bar, så försöker jag väcka honom eftersom Victor är vaken, men han är så väck så han inte ens vaknar när jag slåt på honom. KUL.
Jag hade ångest när jag var ute, drack upp och sprang hem...
(Jag har nämligen kommit hem en gång innan sommaren och hört barnskrik ända ut på gården, kommit in och inser att han är packad och inte ens hör Victor, jag trodde jag skulle döda honom då). jag trodde inte det skulle hända igen, men visst gjorde det!
Folk i våran familj vet ju om detta, men hans problem är att han inte fattar själv och han lägger över allt på mig.
ja - ärligt talat har jag inte det så lätt faktiskt... ha ha ha o på ytan ser allt perfekt ut!
Mamma sa senast idag att jag inte skulle skaffa fler barn, men jag känner jag gör ju iaf allt själv med Victor, det är ju bara jag som tar hand om honom, så ett till är enklare än att ta hand om ett fyllo iaf...
Ja ja.... life is a bitch....
Saker brukar alltid bli bra hemma, men jag mår sämre o sämre hela tiden och mitt stora problem är att jag inte har tillit och vågar inte tror på någon, jag tänker alltid negativt om människor tills de bevisat motsatsen för mig...
Svammel svammel........
Det var jätte trevligt att få träffa Iris igen, hon är en stadig tjej, så BS jag tror vi kan fortsätta säga Lille Victor, han är ganska lite i förhållande med Iris, än så länge i allafall.... Men tids nog så har det ändrats... hihihi...
Jag har köpt kräftor som jag ska äta ikväll och kantareller...
kramar till er alla!
Jag kan ju inte svara för Cicci men nog skulle man hellre ha två barn som är helsyskon än två som är halvsyskon om man får välja? Det skulle då jag iallafall, inte för att halvsyskon är mindre syskon på något sätt men för att det är lättare att jämka ihop barnuppfostran, ledig tid, och en massa annat än bara en pappa än med två.