Ännu en tur med barnkarusellen
Härlig story Zozo... föstår att det var omtummlandde med alla turer...
lappis,du harju en poäng mrd ÄL, jag kanske inte har BIM förrän i morgon då...
Härlig story Zozo... föstår att det var omtummlandde med alla turer...
lappis,du harju en poäng mrd ÄL, jag kanske inte har BIM förrän i morgon då...
Härligt Frejis!
Nu jäklar ska det bli trillingar iaf!
Håller tummarna för torsdag!
Mrsb, jag lägger in mitt nummer påfb till dig, har du o jag tid så kan det vara kul, om det nu kanske bara blir en snabb latte på språng..
Nu ska jag ge Victor middag...
Ingen tant!
Man levrr till hoppet...
In isn't over until the red lady sings, var det inte Nenne som myntade det för länge sedan...
Ärligt talat så börjar jag misstänkaatt jag är gravid!
Jag känner mig verkligen konstig o pirrig.
Har ju muffat som en toka i 2 dagar o det är ju inte ett smack där inne...
Är jag nu inte gravid, så är detta den konstigaste och första PMS som ter sig så här...
Är jag inte gravid har vi bestämmt att ta en paus jag o maken när det gäller barn.
Nu ska ju Victor in på dagis o jag ska jobba på ett tag i så fall...
AM, de bara ringde till mig och erbjöd 2 dagis som vi inte ens hade med som våra önskemål. Jag tänkte först stå kvari kön, men då sa de att de höll på att fylla de sista platserna och att de ej kunde garantera att jag skulle få i närheten i nov/dec.
Det blev Styrmansgatan 30, jag valde mellan nr 14 o 30, Styrmansg 14 är ute mer och har barn 1-5, vilket jag gillar. MEN min make ville det andra och han gillade fröken Malin, han kom till och med ihåg vad hon hette när vi var där i går på samtal... gubbsjuk!!!!
Vi börjar inskolningen 3e november, sen får vi se hur det går o vad vi känner, man kan ju alltid byta senare, nu är man inne i denna enheten i allafall.
MEN jag sa ifrån i går när en gräsligt jobbig unge klättrade som en apa i fönster och annat, att så får Victor ABSOLUT INTE göra.
Hon tycker säkert att jag är en bitch redan, men jag vill inte ha hem mitt barn o sen behöva vara rädd att han ska dingla i kristallkronan eller för den delen klättra på allt från fönsterbrädor till möbler.
Sen var jag noga med att jag tyckte barnen ska lära sig städa, det såg ut som kriget på den avdelningen...
Sa allt ganska ödmjukt, förrutom att Victor inte får klättra då...
Gravid, jag misstänker det starkare o starkare.
Konstigt nog har jag kännt olika varje gång i så fall... (har ju varit gravid 4 gånger med denna, om det nu är så)
Frullan, du kan dumpa borrn hos mig på torsdag!
hej förrästen, kul att se dig här inne....
Frejis, testar söndag...
Inlägget ovan har jag anmält, bara så du vert GlitteryLady, opassande och du gör reklam för länken! Pucko.
Men när har du BIM då Frejjan?
Om det är återinföring på torsdag, är det då den 16 oktober, eller går man längre när det är IVF?
BS, om du vill ha en kille ska du pang på efter böjjen. Jag är bra på att göra killar Victor blev till ca 18 h efter böjjen.
Denna gången pippade vi som kaniner i typ 2 veckor, för böjjen kom så sent. Men vi körde både mån, tis + ons, hade böj tisdagen. så vete fan vad det skulle bli. jag var översollad av simmare, flera hundra tusen måste kladdat ihop där inne
Ag testa, jag vill inte bli besviken, bättre att vänta... och eftersom jag har gått igenom en del i sommar, så kan det faktiskt vara lite tjing-tjong, så lika bra liksom....
hejja freijs, då vet jag när jag ska hålla tummarna extra hårt...
Då kommer bebisen i mitten av juni, tänkte jag, men du ska ju ha trillingar o de kommer väl minst en månad för tidigt
Hej!
Ag sovande så har jag aldrig haft problem med Victor på dagarna. Han har sovit ute i sin vagn från 4 dagars ålder, aldrig inne, oavsett väder. I ösrgn, storm o minusgrader - UTE.
Sen sover han fortfarande inte på nätterna, nhar han aldrig gjort. Man kan räkna de gångerna på en hand tror jag, o då har han oftast varit sjuk.
Nu vid 15 månader vaknar han 2-3 ggr per natt. Har vi tur ngn gång ibland kan det vara 1 gång. Natt är 24-07
Mellan 4-8 månader så vaknade han varje timme.
Sen får vi säkert gå in 2 ggr bara innan 24 flera gånger i veckan... Men jag bryr mig inte, det är så många andra som har värre problem. Han är dessutom världens gladaste, harmoniska lilla kille, så man är så nöjd ändå.
I natt har vi varit vakna hela natten, för han fick falsk krupp igen, fy fabian. Vi slapp åka in iaf.
Frullan, tänk på att du har en underbar son, du kommer bli gravid có du har ju inte alls försökt mer än 2 ggr??? tänkte bara i relation till andra här inne som kämpat i 2 år.
Förstår att det kan kännas deppigt, men nu har du ju ÄL vecka, så du får köra på nu gumman, så det ryyyyyyyyker i sänghalmen. Positivitet är bättre när man ska bli graivd, tror jag.
Håller med BS i hennes kloka inlägg....
Frejis, i morgon gäller det.
OCH Telis, vad nice att du fick lkitr positiva besked, 6 äggblåsor lät ju bra, hoppas hoppas att de har lika många ägg totalt med.
BS, gynekologerna på Odenplan, de är kanon. Jag fick tid efter 5 dagar i augusti. Läkarhuset. De har dessutom akut tider, om man vill dra en vals
Härligt att ni kör vatten nu!
Jag började med vatten efter AMs tips i vintras när jag skulle sluta amma, funkade! Fast jag sötade den med sempers äppeljuice...
AM, jag har för mig att det var så att Livia gick där uppe. Vi sökte nr 28 som andra alternativ, fräschare...
Jag har höga förväntningar, så personalen kommer få det tufft.
Nenne, hur mår du???
Jag har inte heller bytt ut några flaskor, jag retar mig på att det kommer larmsignaler hela tiden om allt möjligt.
På dagiset jag jobbade på, så hade de lussefirande ute, så de tog på sig lusselinne etc utanpå overaller etc, ingen höjdar.
BS fråga personalen hur de har tänkt sig helt enkelt
Tanten har inte kommit, så jag tror som många av er att jag är gravid. Känner mig konstig, inte som vanligt...
Det är knappt så jag vågar skrika ut plusset på söndag, om det nu är ngt, för det känns som om så många andra här inne förtjänar det bättre!