Ännu en tur med barnkarusellen
Hej! Är tillbaka från den i särklass regnigaste vecka jag upplevt i hela mitt liv tror jag men den här sommaren har ju varit lite konstigt för oss med sjukdomar och skador i familjen så varför inte en bortregnad vecka på Åland också...
Har bara kommit till sidan åtta än men läser jag vidare nu så kommer jag inte ihåg det jag vill säga hittills:
Zozo, jag är osäker på om det är som innan graviditeten eller möjligtvis lite bättre med mina ben nu, sämre är det i alla fall inte och jag minns inte att jag hade några problem med det på BB heller, jag hade så ont och så mycket annat att bekymra mig över antagligen! Sova var ju inget man fick ägna sig åt alltför mycket i alla fall.
Cicci, skönt att du slutade blöda så fort, hoppas att cykeln ordnar till sig fort.
Victory, stort grattis! Så kul med fiskespöet!
Vickan, det är ju helt otroligt, ni som bara fick till det en gång vad jag minns och inte visste ni om ni tajmade ÄL heller. Du måste vara trådens mest fertila hittills!!
Nenne, har ni ringt om insemination än? Ja jag har ju inte kommit till slutet i tråden än förstås, ska fortsätta läsa nu.