Cicci, har ni också fått bekanta er med Astrid Lindgren-akuten nu, stackars Victor! Falsk krupp måste vara bland det läskigaste man kan råka ut för, usch. En släkting till mig har fått ha syrgas hemma till deras tjej, som jag är gudmor till, för hon har haft sådana problem. Nu verkar det tack och lov ha försvunnit. Har han varit sjuk och det har utvecklats ur någon infektion eller kom det bara sådär?
Vickan, vilken grej, nu har man snart hört allt av att hänga i den här tråden, missfall för att man har för lika blod!!! Hur är det ens möjligt att naturen skulle komma på en sådan grej, det är ju så galet så om någon som inte skrivit här tidigare bara hoppade in och gjorde ett sådant inlägg så skulle jag tro att de hittade på!
AM, vit klädkod verkar besvärligt, hur har det gått med shoppingen?
Lapinette, så nu har du ingen aning om när ni ska dra igång då? Men det går bara att starta en viss dag per cykel så det blir minst en cykels fördröjning nu då? Har hon förhoppning om att få ordning på balansen i alla fall? Tänk att det finns en massa ivf-par som kanske slänger pengar i sjön för att deras kroppar också är i obalans utan att de vet om det, vilken betydelse akupunktur plötsligt fått i det hela.
Nenne, det är ju som sagt inte mer än rätt att AM startar plusvågen men sedan kommer ordningen inte att följas, det kan jag lova! Jag skänker bort min plats till någon bättre behövande för någon sämre behövande än jag just nu tror jag knappt det finns vad det gäller fysisk hälsa och möjligheten att klara en graviditet! Men, men, nya tag hos naprapaten imorgon och snart är det ju jul och då kanske jag får en tid hos den där ortopedläkaren i alla fall...
Håller tummarna för alla plusjägare!