• fru AM

Ännu en tur med barnkarusellen

Liten - ja kanske känns skakigt att köpa hus nu men man måste ju leva sitt liv ... Det kommer nog ta 1-2 år innan priserna på hus sjunker ordentligt. Och om ni ändå tänkt bo där ett tag så hinner ju priserna säkert gå upp igen ...? *En högst ovetenskaplig analys av det ekonomiska läget - jag går mer på känsla*

• fru AM

Telis: Angående Iranska-Kyckling-hålet-i-väggen: Jag vet! Den är jättegod! Och det där riset med små röda bär i ... Det är bara att hojta till så ses vi där!!! Kram

• fru AM

Telis: Vad glad jag blev när jag läste att ni har en donator! Det är ju fantastiskt. ÄD i vår ... det är ju inte så långt dit! Storstor KRAM!
    2 Thumbs Up

Nenne: kul att du är tillbaka! Ja, visst blir man helt tagen av den där staden! Vilket hotell bodde i på/var det bra?

Vänner: har inboxat dig min mailadress

Hej ALLA!

• fru AM

Och Frejis: Nej-tanten-skulle-ju-inte-komma!-KRAM

• fru AM

Telis: gärna Iransk lunch nästa vecka! Vi kan hämta där och käka hemma hos mig om du vill? Alla dagar utom måndag funkar!

• fru AM

Telis: Tisdag - vi har en dejt! Är 11.30 bra?

• fru AM

JA visst ja - så måste det ju vara - blev bara så ivrig för er skull.
    Ni fick gräddfilen alla fall! Tack vare ägg-hjältinnan (ny sorts superhjälte?)

• fru AM

Telis: glömde anmäla mitt intresse för spotifyinbjudan! Gärna!!!

• fru AM

Koko: Vilken text! Förresten är Conny pneumokockvaccinerad? Fina äpplen - är det era?

Telis: Tack - jag såg nyss ett Spotifymail, ska genast undersöka. Kör du spotify? Är det bra? HAr du kört iTunes tidigare?

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen