• fru AM

Ännu en tur med barnkarusellen

Nenne: Det var märkligt med så många besökare!

• fru AM

Och jag ska bara dallra omkring och vara slemmig!

• fru AM

JAg har bara 774 besök på min sida ... Uhuhuuuuu Crying 6

• fru AM

JAg ljuger aldrig. Det är ett handikapp. Möjligen kan jag skarva lite (ett släktdrag) men inte ljuga. Kan inte ens spela bluff-stopp

• fru AM

Åhhh, mina städare har ju inte kommit än! Det är vikarier i dag och de vet inte vilka rum de ska städa!!! Nu har jag skrivit ut en ritning över våningen och markerat städrummen med X - det blir lite polsk orientering här i eftermiddag verkar det som. Hoppas bara de har nycklar för nu sticker jag ut på stan!

Puss & kram!

• fru AM

Tips för att bli gravid: Köp tre månaders förbrukning av bidrottninggelékapslar. Funkar utan att ta en kapsel!

Choklad med havssalt: rekommenderar alla att testa chokladfabrikens lakrtskola stång överdragen med mjölkchoklad och beströdd med havssalt. Annan god choklad: Lindts med körsbär och chili.

Shoppingturen extremt lyckad: fina ballerinaskor i filt att ha som tofflor hemma, ett par fe-vingar till Livia, storebror köpte hårspännen i present till henne också och så FICK jag ett par silkestrikåsockor (till Livia) i affären SidenSelma (fattar forfarande inte varför - jag skulle köpa dem, men expediten sa att jag fick dem)????!

• fru AM
    Ore skrev 2008-10-31 15:39:06 följande:
    Ni som är/har varit gravida, har ni känt att ni blivit gravida?
    Nej - men jag har känt tidiga symptom (olika nästan varje gång)

Förresten: jag gillar också att skruva ihop möbler!
  • fru AM

Ore - vad är det du tränar/tävlar i?

• fru AM

Ore: Aha - orientering. Coolt tycker jag. Nyttigt att kunna också.

Nu ska jag ta helg från datorn. Take-away middag snart. Lilla tigern hemkommen från dagis, nu nybadad.

Härlig fredagskväll alla i tråden!

Kram!

• fru AM

God förmiddag! Jag gjorde Lapinettes chokladfondanter i går till efterätt. Det var så gott! Enkelt fixat (bra att kunna förbereda) också! Jag serverade hallonsorbet och lättvispad grädde till ...

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen