• fru AM

Ännu en tur med barnkarusellen

Men vet du lappis, det kan vara när man gör ett litet snedsteg (som med den lille indiern) som det plötsligt bara händer!

• fru AM

Lappis: blir det en bebis denna gång måste den få heta India/Bangalore ...

• fru AM

JAg brukar vara så mesig när det är maskerad (fast det var i och för sig länge sedan man var på en) - har varit drottning Silvia i full gala och kannibal en gång (fast då sprang jag faktiskt omkring på stan en hel dag i den munderingen - bastkjol, kort leopardtopp, benknotor i håret och runt halsen, brunsminkad, åkte till och med tåg till Täby så ...).

Varför bjuder aldrig folk in till maskerad längre - är alla för trötta?

• fru AM

Lapinette: Då säger jag som Livia gör i bland, "tackars Ninni" (stackars kaninen) och klappar på kinden. Och kram

• fru AM

JAg måste bara berätta något som lyfte mitt humör mycket igår: Min väninna (om ni minns henne) som plötsligt stod ensam med tre barn (en 2,5 åring, två 7-månadertvillingar) - utan jobb, pengar, släkt, nätverk har ordnat det så himla bra för sig. Är nu på hemlig ort - med ordentligt socialt nätverk, fick stor, billig, central lägenhet bara så där. Och barnvakterna står i kö för att få hjälpa till. En sten har fallit från mitt hjärta! Och framtiden ser plötsligt väldigt ljus ut för henne.

Blowing Kisses 4

• fru AM

HAn borde ha tänkt på det och varit guldsmurfen åtminstone

Page skrev 2008-10-31 12:15:41 följande:
    Hahaha, blev det inget ragg för gammelsmurfen?
  • fru AM

Men Lappis - om du plussar denna gång tycker jag vi ordnar maskerad för att fira!!! (du ser, jag kan inte heller låta bli att hoppas på lill-hoppe)

Hug 7

• fru AM

Nenne: Annan tråd: Intressanta människor det finns ...

• fru AM

JAg tycker alla ska komma i sina brudklänningar - nej jag bara skojade!

• fru AM

JAg ska vara aladåb! Lätt fixat om mitt godissug fortsätter!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen