Ännu en tur med barnkarusellen
Men vet du lappis, det kan vara när man gör ett litet snedsteg (som med den lille indiern) som det plötsligt bara händer!
Men vet du lappis, det kan vara när man gör ett litet snedsteg (som med den lille indiern) som det plötsligt bara händer!
Lappis: blir det en bebis denna gång måste den få heta India/Bangalore ...
JAg brukar vara så mesig när det är maskerad (fast det var i och för sig länge sedan man var på en) - har varit drottning Silvia i full gala och kannibal en gång (fast då sprang jag faktiskt omkring på stan en hel dag i den munderingen - bastkjol, kort leopardtopp, benknotor i håret och runt halsen, brunsminkad, åkte till och med tåg till Täby så ...).
Varför bjuder aldrig folk in till maskerad längre - är alla för trötta?
Lapinette: Då säger jag som Livia gör i bland, "tackars Ninni" (stackars kaninen) och klappar på kinden. Och kram
JAg måste bara berätta något som lyfte mitt humör mycket igår: Min väninna (om ni minns henne) som plötsligt stod ensam med tre barn (en 2,5 åring, två 7-månadertvillingar) - utan jobb, pengar, släkt, nätverk har ordnat det så himla bra för sig. Är nu på hemlig ort - med ordentligt socialt nätverk, fick stor, billig, central lägenhet bara så där. Och barnvakterna står i kö för att få hjälpa till. En sten har fallit från mitt hjärta! Och framtiden ser plötsligt väldigt ljus ut för henne.
HAn borde ha tänkt på det och varit guldsmurfen åtminstone
Men Lappis - om du plussar denna gång tycker jag vi ordnar maskerad för att fira!!! (du ser, jag kan inte heller låta bli att hoppas på lill-hoppe)
Nenne: Annan tråd: Intressanta människor det finns ...
JAg tycker alla ska komma i sina brudklänningar - nej jag bara skojade!
JAg ska vara aladåb! Lätt fixat om mitt godissug fortsätter!