Ännu en tur med barnkarusellen
Nähä - nu ska jag iväg till laserkliniken och fräsa bort lite hår på överläppen ...
Nähä - nu ska jag iväg till laserkliniken och fräsa bort lite hår på överläppen ...
Jag har jättestora bröst jag med (för att vara jag alltså)och är nu även mustaschfri - vilken toppensnäcka!
Allvarligt talat: jag tycker ni som kämpar med att bli gravida (ingen nämnd ingen glömd) är hjältinnor. Om det är några som förtjänar ett barn är det ni. KRAM!
Nenne: om fösterputsaren höll en stor borrmaskin skulle i alla fall jag bli lite skrajsen
eller:
Lugna barn: Min son var precis så där som du beskriver, Liten. Satt bebis sitter, liksom. Så det var något av en chock när jag insåg att hans lillasyster var av en helt annan sort. Busig och rörlig är bara förnamnet. Ska bli intressant att se hur trean blir ...
Hej alla:
Kul att Frullan är gravid! För det är hon ju!?
Angående Pipilotta: Har handlat därifrån tre gånger. Det har blivit lite fel - men vid kontakt med kundtjänst så har de varit så oerhört tillmötesgående att jag ändå i sluttampen blivit nöjd. JAg har givetvis utan problem fått byta grejerna som blivit fel och dessutom fått en massa kompensationspresenter. Jag skulle inte tveka att beställa därifrån igen. (Och jag är ändå extremt petig vad gäller service och företags inställning till sina kunder) Dock skulle jag försöka beställa med god framförhållning om det är t ex luciakläder man ska ha ...
Bara en varning: beställ inte märkisar där. De var så sena att jag var tvungen att beställa från annat ställe OCKSÅ för att Livia hann börja på dagis innan de kom. Då beställde jag från: www.namnlappar.se/namnlappar.se/och det tog bara några dagar!
Länken blev fel - skulle vara: www.namnlappar.se/namnlappar.se/
Hallå! Tack förresten för finbesök i tisdags. Krama Conny från mig!
BS: Det blir nog bra! Lucialinnen brukar ju vara ganska vida! Kom ihåg, om det bli ngt fel med leveransen så gnäll, gnäll, gnäll!
JAg har precis beställt tre böcker som jag hoppas ska förändra mitt vardagsliv :
Drinkar för gravida
Barnens GI-mat (mindre socker för hela familjen)
Laga mat i lergryta
JAg älskar att handla på nätet!!!