Ännu en tur med barnkarusellen
Ja, då har du verkligen smygläst länge för det är ju minst ett år sedan hon var inne senast.
Ja, då har du verkligen smygläst länge för det är ju minst ett år sedan hon var inne senast.
Härligt badrum Telis!
Mon dieu, tror alltid man är ensam på tråden när man skriver ... dvs ingen utomstående som läser. Jag vet, jag lever i en liten box.
Vickan - var inne och kollade och visst var det oliv och pestofylld lax jag hade.
muggles - när jag var i Serre (minns inte vilket år men det borde ha varit superlänge sen då jag fortfarande jobbade på Nordea ... jösses, typ 18 år sedan!!) så var det 20 grader och strålande sol. Superhärligt men kanske inte den bästa snön på eftermiddagarna. Nu var detta i slutet på mars så jag antar vi får lite kallare och hårdare snö i slutet av december. Hoppas bara det finns snö ... har sagt åt maken att annars får vi vandra eller hyra bil och åka ned till Rivieran och hälsa på kompisar.
Telis - ska ni köpa hund?! Vår granne mittöver har blivit med hundvalp. En liten söt sak i brunt, vitt och svart. Supergo som jag kelar med varje gång jag möter honom/henne. Det första maken sa efter vi träffat hunden ... har de också problem att få barn? Snacka om knäppa reflektioner man får när man är mitt upp i denna karusell. Våra grannar är i vår ålder så det kan ju faktiskt vara så eller så ville de helt enkelt ha en hund och kanske inte alls är inställda på barn? Vad vet vi??!!
Telis - finns det ingen hundsort som han tål? Har för mig att min väninna har en hund som är "allergifri". Visserligen mer som en golvmopp än hund ... jag menar om du vill ha en stor hund.
Frejis - är det inte snart dags för ÄP för dig??
Är man 35 så ska man nog inte vänta om man redan har försökt så länge.
Ahhh ... redan imorgon. Hoppas på en härlig dos med ägg och att du blir rejält drogad .
Själv ska jag spinna lugnt med maken ikväll ... och sen kanske fortsätta "spinna" lite hemma för det är dags för ÄL denna vecka. Helt jäkla otroligt att man faktiskt fortfarande försöker. Så korkad och så envis!