Ännu en tur med barnkarusellen
Ahhhh...hade ingen aning om det!
Ahhhh...hade ingen aning om det!
Attans vad SATS ploppar upp överallt. Maken sa till mig i helgen, när vi passerade Tulegatan, att jag måste ha tränat på alla center de har inne i stan. Sure, alla gamla ställen i stan svar ja men inte nu längre när de ploppar upp som svampar.
Japp, nya, dyra och tajta jeans! Inte för att det hjälpte mig för ett år sedan ... muttrar.
Sorry, har en förmåga att slänga in lite engelska ibland. Blir lätt så när det är språket vi använder hemma. Själv hänger jag lätt kvar på alla gamla gym då favorittränarna även är kvar där. Fast just nu när jag spinnar är jag inte lika kräsen som när det gäller dans MEN har de två senaste gångerna råkat ut för riktiga energidödare.
Frejis, vad härligt med koftan! Jag var också ute på lunchen och shoppade idag . Det blev en väldigt klassisk/traditionell pullover. Kanske lite trist men otroligt användbart.
Eller kanske bjuda över Muggles på middag? Mugglan och den där singelväninnan ... ??!!
Inte ett ljud från Zozo ... undrar så hur det har gått?! Och nenne, åkte hon iväg och kom aldrig "tebaks"? Sen var det väl länge sen Sweet var inne?!
Telis - ni kanske skulle ha gett honom skumpa innan istället för efter. Min make resonerar så ibland. Ge dem lite dricks innan så det gör jobbet ändå bättre . Skönt att badrummet är (nästan) klart! Så jäkla härligt med nytt och fräscht badrum! Vi var/är så nöjda med våra gubbar (rekommendation från BS syssling).
Skit med cystan! Påverkar den IVF'n något eller är det bara att köra på och så får man ta hand om den efteråt? Har du börjat med sprutorna än och var det Menopur denna gång? Sorry, många frågor blir det!
Ska in och kolla Sweets blogg. Brukar också läsa den lite då och då men nu var det ett tag sen. Har även några tappra IVF-bloggar som jag skummar igenom ibland. Telis, du har sett att hon har fått sitt lilla pyre (tror du vet vilken blogg jag menar)?
Izzie - ha det så himla härligt!
Telis - jag brukar inte heller ge uppmuntran i förväg men ibland brukar maken köra den varianten och den har visat sig funka bra. Dock ingen uppmuntran till våra hantverkare. De ena visade sig vara ena riktiga klåpare (vardagsrummet) medan de andra (badrummet) var kanon. Nu går vi på mycket snack, liten verkstad och självfallet tvärtom.
Oj, diskuterar ni bilar här inne!? Inte mitt gebit alls.
Själv ligger jag på soffan och pillar mig i naveln. Orkar inte ta mig för något efter akupunktur och en stor härlig middag. Idag fick jag nålar över hela ryggen för första gången. Jag tyckte det kändes obekvämt att ligga på mage, kan aldrig sova så... hann tänka det i typ 10 sekunder sen slocknade jag. Ridå, koma... tills hon kom in och väckte mig. Dags att vända på dig...sen nålar på framsidan.
Frejis - så klart du blir gravid ... så glöm det där med jobb .
Ska också kolla på Ramsey samtidigt som jag sitter och klistrar kort. Min hobby då jag inte får träna.
Sova är jättebra under sessionen. Hon brukar fråga mig om jag sovit. Det tar en timma minus några minuters samtal i början.