• Lapinette

Ännu en tur med barnkarusellen

Fick höra i FL idag om en kille som lämnat simmare på CvL och där sköterskan skämtade med honom och frågade om det var "grannens" då resultatet var så bra. Normalt lämnade han visst jäkla slöa och trötta simmare. Nej, jag har gått på akupunktur var svaret.

• Lapinette

Menssmärtor för mig men faktum är att jag hade superont igår ända tills jag fick nålarna i mig. Visst tog två alvedon på morgonen och efter lunch fick jag till de riktiga pillrerna ... sen gick jag till henne och har inte ett haft ett dugg ont sedan dess. Visst normalt sett mår jag skit första dagen, något bättre andra (som idag) men jag har nada ont. Verkligen inget!

• Lapinette

Inget! Bara fortsätter att fundera. Hon är lite finurlig av sig, säger inte mycket. Jag vet inte om hon vill eller tror att jag ska säga att jag sover urjäkligt och mår skit för hon frågar mig hela tiden. Sist sa jag, jag sover bra men inte maken men honom ville hon inte diskutera .

• Lapinette

Min make gör nada, varken zink eller något annat men han får superbra simmare ändå ... även efter en vecka i varma Grekland och minst en halv flaska vin varje kväll. Kan liksom inte säga åt honom att bli nykterist och käka piller.

• Lapinette

Fast igår sa jag åt honom att betala 500 kronor och gå till min akupunktör för att ställa alla frågor som han frågar mig varje gång jag varit där. Skulle jag fråga allt som han frågar mig skulle jag aldrig hinna få några nålar i mig.

• Lapinette

Antar att du sagt det till läkaren samt akupunktören ... har du märkt hur jäkla jobbigt det är att skriva AKUPUNKTÖR ... shit, fingrarna vill inte.

• Lapinette

Japp, det är min! Jag visste ju om det men valde henne då hon har sin praktik runt gathörnet samt att hon gjort flera brudar på smällen .

• Lapinette

Ahhhhhhhhhh....ser framför mig, nenne swischar in och lägger sig på britsen - please, inseminera mig!

• Lapinette

Oj, så var det nästan (mitt inlägg ovan) när vi gjorde inseminationer på Sophiahemmet. In, ned med brallorna! Vet att maken var med på ett VUL och han blev chockad över hur fort jag kunde få av dem.

• Lapinette

Nennelainen, skulle inte du dra iväg till skogarna imorgon? Själv ska jag nanna kudde.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen