• Lapinette

Ännu en tur med barnkarusellen

nenne - din jäkla toka!!!

• Lapinette

Jag får inte ont av mina nålar ... mer än lite grann i början och så någon gång då jag fick sendrag i tån när hon satte en nål nedanför. Fast ja, lite kändes det denna gång när hon satt i benen... ja, mitt minne är skralt och här har du en till som är smärttålig så jag tror alla andra sjåpar sig som säger att det gör ont .

• Lapinette

Tillbaks till nålar - hade absolut en stor majoritet vid mina fötter. Satt efteråt och funderade på om det är så för att jag har så mycket spring i benen? Denna gång skippade hon huvudet förutom den i örat för mitt endorfin.

• Lapinette

Spännande ... jag liksom somnar in och har bara en liten filt över "musen" och så en värmelampa över magen. Är normalt väldigt kall av mig (som ikväll då jag suttit uppkrupen i soffan med t-shirt, byxor, sturmpor, kofta + en pläd över mig)men klarar mig med enbart det.

• Lapinette

Vet du vilka punkter som är för njurar och mjälten?

• Lapinette

Ahhh... jag brukar få en på sidan om benet (vaden) och så har jag minst tre på varje fot. Låren har hon inte rört ... än så länge. På magen har jag en på vardera sida om naveln och så två nedanför och en ovanför. Usch, börjar låta som en igelkott nu.

Jag länkade in lite info om njure, mjälte och lite annat smått och gott.

• Lapinette

I wish men jag verkar inte vara så lätt att tas med (no news!). Hon har frågat flera gånger om jag inte varit väldigt sjuk på sistone, har du inte haft en infektion, sover du bra om nätterna etc. Shit, jag mår ju perfekt! Varför säger min kropp något annat?

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen