Halloj i tråden!
Är utskriven från sjukhuset nu med starka antibiotikatabletter. Värken är tack och lov borta, men jag hör fortfarande jättedåligt på högerörat. Troligen kommer jag att göra det under en lång tid framöver. Ska på återbesök på onsdag och hoppas att jag slipper antibiotikan efter det. Bli så fruktansvärt trött av medicinen. Maken har börjat jobba igen, och det tar på krafterna att ta hand om Matilda när man inte känner sig på topp. Hon har dessutom varit sjuk och varken äter eller sover. Men men, hon är på bättringsvägen nu.
Nenne - Jävla tantarsel. Har inga mer ord för detta. Håller tummarna för att era framtida inseminationer ska funka och det fort som f-n.
Lappis - Starkt att ta tag i adoptionsprocessen!
BS - Vad kul att Iris verkar trivas på dagis! Det måste vara jätteskönt. Det är snart dags för oss att bestämma vilket dagis Matilda ska gå på. De känns så stora på något vis när det är dags för dagis. Har du börjat jobba ännu eller är det imorgon?
Liten - Det låter ju super att ni fått sån hjälp på kursen! Har du testat AW's metoder innan kursen eller började ni nu? Om man bara ska ta något, vad har funkat bäst och vad rekommenderar du att man börjar med? Svår fråga kanske, men på något sätt känns metoderna så maffiga att jag inte vet om jag orkar läsa in mig på allt...
Telis - Gud vad härligt med nytt badrum! Önskar att vi hade råd att ta tag i vårt. Vad ska det bli för stil där inne då?
Mrs B - Det var värst vad han blev ompysslad i natt
Nä, ska passa på nu att gå ut och plantera några skott på smulgubbar som jag fick av mamma. Matilda sover, förmodligen högst tillfälligt, och då gäller det att passa på.