• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Lapinette

nenne??!!!!! vad är det för "skämt" du drar?

• MSW

Men nenne! Visste inte att det var så pass nära BIM.... *kram*

• BrudSommar2006

Nenne, vilket skräp! Var det här en cykel med eller utan pergo? Nu får ni väl ta och slå till på det där samtalet i alla fall.

• Lapinette

Trist med BOM nennelainen. Ring nu läkaren och sätt igång!!!

• muggles

Supertrist med BOM Nenne!

Jag har just gjort det du irriterar dig på (och jag med!), kolla tråden, logga in, leta upp tråden igen. Störande!

Kul med lite inredningsdiskussion. Vad är det för Stockholmsgrej ni kör med - inbyggt badkar. Vad är finessen med det? Är det extra snyggt eller? Och när jag ändå är igång - vad är grejen med elementskydd?! Är det inte väldigt ineffektivt för att värma upp lägenheten? Jag tycker inte ens det är snyggt... El, jag har inte sett några snygga än.

Ägnade en del av min Moa-fria morgon åt att läsa ikapp (hade svår datorabstinens och hotellet erbjuder fri internetaccess - najs).

Cicci: har förstått att det emellanåt är tungt med din man men som du skriver, vi har alla våra problem. Men du ska inte känna att du inte ska gnälla för att ngn annan alltid har det värre. Va fasen, ibland måste man bara ösa ur sig! Kul om du kommer ner till Götet! Säg bara till innan så att vi inte är uppbokade. Kram!

Nä nu kom maken, och jag som hade tänkt skriva mer. Vi hörs en annan gång. Tjing!

• BrudSommar2006

Jag har tråden som öppningssida när jag går ut på nätet och blir automatiskt inloggad så inget strul med att leta tråd och logga in här inte!

Jag har inte riktigt förstått vitsen med elementskydd heller, fast jag vet att maken gillar dem. På rätt plats i sekelskifteshus har jag faktiskt sett riktigt snygga i och för sig.

Det blir ju inget problem med att försöka hålla rent under badkaret när det är inbyggt och det kan ju vara jättesnyggt men som sagt, det går ju inte att åtgärda om det blir några fel.

• Piggelin1

Hej Muggles!
    Kul med livstecken - nöjd med semestern?!

Jag gillar också inbyggda badkar (Gbg:are till trots ) - tycker det är supersnyggt! Skulle jättegärna ha det i huset, men tyvärr får det inte riktigt plats. Det får bli i nästa hus

Nenne, men vad f-n
    ...och jag håller också med dig i-landsproblemet - med ett extra tillägg. Tidigare om man var inne på vår tråd & gjorde en update (F5), om det då var nya inlägg som kommit till sen senast, då hamnade man längst upp på sidan & kunde scrolla ner. Om det INTE var några nya inlägg, då hamnade man längst ner vid samma sista inlägg som senast. Nu måste man scrolla ner oavsett om det finns ngt nytt eller ej - irriterande det med & helt klart ännu ett i-landsproblem!

BS, så du börjar jobba nu på måndag??!

Hade en supermysig dag nere hos mina föräldrar idag, de är verkligen jätteförtjusta i Amanda & nästa lör-sön ska vi lämna henne där för att sen åka vidare ner till Österlen för att gå på bröllop! Första gången hon sover borta utan oss!

Nu ska vi kolla in Lasse Hallströms "Casanova" på fyran, tydligen utspelar den sig i Venedig - passar ju bra när vi precis varit där!!!

• Telemarkgrrl

Åh, nenne, jag blir så ledsen! Fan jävla skit! Många många kramar till dig och P!!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen