septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
sandybee det låter som om du också hade en urkul dag! Vilka underbara vänne rman har!
sandybee det låter som om du också hade en urkul dag! Vilka underbara vänne rman har!
fast jag tycker inte att det är fel att ngn får stå i centrum ngn gång då och då. Det unnar jag alla att få ibland, när de gifter sig, när de fyller år osv. det är faktiskt en supertrevlig känsla att alla har engagerat sig och tänkt till och planerat för just min skull. Dessutom skulle jag tycka att de vore fantastiskt roligt att tillsammans med mina vänner planera en möhippa för ngn för att på så sätt få en anledning att visa hur mycket man uppskattar en vän...
ojojojoj, jag tycker jag ligger bra till men jag har ju massor kvar att göra! Fast alla ni andra kanske inte är lediga hela dagarna heller förståss. Igår sprang jag runt på stan hela dagen med en hostig son i släptåg. Lyckades klara av att gå på ansiktsbehandling,hämta näbbkläder, lämna in ringar för puts och gravyr, fixa ena halvan till caketoppern (vi hade en men sedan hittade vi brudparssmurfar och tyckte det var kul eftersom vi är så korta båda två, tyvärr hade de bara brudgummen igår, bruden kommer från borlänge idag ).
Min sömmerska har gjort ett fantastiskt jobb med näbbkläderna!
Var också in till min frisör för att kolla vad jag gör för fel med min hårförlängning. Upplever att det tovar sig enormt, får borsta håret flera ggr om dagen för att se vettig ut. var helt inställd på att jag behövde andra produkter eller gjorde ngt fel. Hon kollar mitt hår och säger; "så där ska det inte vara, det är ju äkta hår så varje hår är ju olika. det måste vara håret. Jag beställer nytt så får vi byta ut det.vilken tur att du kom in idag" VAAAAA???!! var min första tanke. men nu ska jag dit på torsdag och byta ut håret. Tur att jag är ledig så att jag kan komma när som helst!
och så fick jag veta att de tar sambon på lördag!
Oj, ankan80 tråkigt att höra om din kusin. Hoppas han/hon får hjälp att bearbeta det.
Det är ju tyvärr så att livet rullar på för alla trots att man har bjudit dem på sitt bröllop. Vi har en hel del problem i min släkt just nu med sjukdomar, depressioner och annat vilket gör att vissa inte vet om de kan komma eller inte. Det gör att vi har svårigheter med bordsplaceringen. Det är tråkigt och naturligtvis inte så viktigt i sammahanget men skapar ändå stress hos mig.
Ja, jag är så glad att jag gjorde det, funderar bara på om jag kommer att få betala mer pengar för omsättningen nu. det är ju faktiskt det beställda håret som är felaktigt (och det ska jag ju inte betala igen) men frisörens arbete var ju inte felaktigt och nu måste hon göra om det. Om inte jag betalar för arbetet så är det ju hon som går back och inte hårleverantören. Samtidigt är det ju inte mitt fel heller. Vi får väl se...
Näbbkläderna får ni vänta med att se för de är levererade till näbbarna, de kommer på bröllopsfotografierna sedan.
Snart fru Wennerström skrev 2008-08-26 10:51:52 följande:
kokos är ju jättegott!!!! jag älskar kokos, jag tycker nog som ngn sa tidigare att du ska minst två smaker, kanske kokos och apelsin. det är många som gillar apelsin även om inte jag gör det.
vet du, det tycker inte jag det har väl ingen betydelse hur många ni är, smaken kan spreta en hel del ändå
in: mendelssohns bröllopsmarsch
ut: marsch triumphante (jullander)
solosånger: det vackraste & i don't wanna miss a thing
psalmer: 289 (guds kärlek är som stranden och som gräset) & 84 (vi lyfter våra hjärtan till dig)
marsch triuphale heter den
välkommen i klubben fast just nu är jag mest nervös över att bli klar med festhäftet.vill liksom inte ha en superstressad sista vecka så det vill jag ha klart till helgen.