Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Ja valptiden var underbar. Man kan bli nostalgisk ibland. Men inte om man tänker på allt jobb och bus. Men vad gäller bus är det knappast bättre nu. Vår är 1½ år nu, riktigt trotsig. Allt hon vet att hon inte får göras måste testas om och om igen. För undra just hur matte och husse reagerar denna gång. Suck!

Vår hund får spendera dagarna kring bröllopet hos en arbetskompis till mig. Tycker inte hon skall behöva utsättas för stressen dagarna innan när ingen kommer ha tid för henne och det blir trångt i stugen, eller stressen som blir hos henne när det är för mycket folk runt henne på bröllopsdagen. Så hon får ha kul med en annan hund i stället.

Men sakna henne kommer vi göra. För att inte tala på våra två veckor i Tunisien.

Anemia skrev 2008-08-19 14:55:09 följande:
    Underbart med valp, men mycket jobb.. kommer ihåg när min Charlie var liten.. iof tas han ofta fortfarande för valp, men är 9½ år! Han ska dock få tillbringa våran dag med sin hundkusin Leo och "syster" Bibbi hemma på soffan!
  • lanovia 08

Curly Sue- Takida
    och Den här stunden

Ankan80 skrev 2008-08-20 15:07:08 följande:
    Vilka solosånger skall ni ha?
  • lanovia 08

Såg ditt inlägg i en annan tråd om allt som hänt. Usch vad jobbigt. Skickar styrkekramar och hoppas allt löser sig.

Charmeuse skrev 2008-08-19 13:41:17 följande:
    Ska också gifta mig 13:e september, men just nu skiter sig allt vi ska ordna så det känns inte så kul
  • lanovia 08

Skall ni dansa vals som första dans eller?

Fröken förväntan skrev 2008-08-20 16:19:22 följande:

lanovia 08 skrev 2008-08-20 14:22:38 följande:
    Vi har inte heller riktigt fått in snurren än . Kollade på youtube och hittade lite instruktioner så vi får väl se hur det går .
  • lanovia 08

Vad gjorde ni då?

matildaochniklas skrev 2008-08-20 16:32:33 följande:
    Hahaha, ni alla har så rätt. Klart man kan bli hippad en vardag! Igår kom dom och kidnappade mig, en sån dag, helt galet!Vi ska ha Mikale Wiehes kärleken vet.Charmeuse- Hoppas verkligen det ordnar sig för er!Jag längtar också till bröllopet som en took! Blir skönt att kunna njuta av livet som fru sedan
  • lanovia 08

Jo tiden rinner. Vi hittade en reltivt lätt dans på nätet som vi lånar lite utav och sedan gör lite eget så blir det itne så svårt. Annars var vår tanke också ett tag att lägga ner den kuliga dansen och "bara" valsa/dansa tryckare.

• lanovia 08

Fröken förväntan, klurigt det där. Kan du inte få systern att säga att hon inte kan på lördagen. Att hon t.ex nu i dagarna blivit bjuden på en fest eller något sådant och att hon föreslår att ni ses på fredagen istället.

Vet hur du har det. jag håller på och koordinerar här för fullt för att få ihop det till sambons svensexa.

• lanovia 08

Det är nog mest du som blir paranoid ja. men samtidigt lär han ju gå och vänta på svensexan och leta tecken. Men prata med henne och se. Tror nog inte han kommer dra för stora slutsatser om hon skyller på fest eller något liknande.

Fröken förväntan skrev 2008-08-20 19:52:32 följande:

lanovia 08 skrev 2008-08-20 19:47:42 följande:
    Jo, jag funderar på det. Det är bara det att jag har tjatat så om att vi ska gå på fredagen istället så jag tycker att det verkar lite misstänkt... men det kanske är JAG som är paranoid .
  • lanovia 08

Ankan jättefin tiara och frisyr.

Jag har fått i uppdrag att packa en väska åt sambon inför hans svensexa. Där i skall finnas sådant han behöver för att gå ut, de tänkte han skulle slippa pinsamma kläder på kvällen. Snällt!
    Men vad borde jag lägga i (bara så jag itne glömmer något). Jeans och en tröja inser jag också. Deo får jag väl slänga i precis innan de sticker så han inte börjar undra när den saknas.
    Sedan vad skall man ta för tröja? En som jag tycker är fin eller en som jag vet att han skulle välja? (han har en tendens till att alltid gå i samma tröjor både till vardags och fest)

• lanovia 08

Tack! Duschgrejer hade jag inte en tanke på. Nu vet jag itne om han får den möjligheten med tycker de alla borde vilja fräscha upp sig efter dagens aktivitet.

Fick din kille en bra svensexa?

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!