Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

YES!!! Kompisen har fått en dotter idag. Är så lycklig att tårarna bara rinner. Min älskade vän har fått en liten underbar dotter. Hon ringde så fort hon kunde för att meddela att de kunde komma på bröllopet. Bara några timmar efter förlossningen Det får mig att ana att hon verkligen vill komma, för jag hade mer räknat med att hon skulle vänta åtminstonde en dag.
    Oh vad jag är glad!

• lanovia 08

Ankan vad jobbigt med drömmen.

Tack alla. Även om Grattis givetvis mest skall till min kompis. men jag är fortfarande överlycklig. Kompisen kan verkligen komma på bröllopet!!! (om inget skiter sig nu på slutet)

Snart fröken förväntan, ja hot var nog en bra idé. Du får väl ringa och be mamman lägga telefonluren mot magen och uttala hotet.

Nu gäller det bara att jag får så det lilla underverket innan bröllopet. jag kommer ju börja böla om jag ser henne för första gången när vi går i altargången.

• lanovia 08

Jag skall ha en MUSK som jag har. Älskar den doften. Tyvärr har den utgått ur sortimentet så jag kan inte köpa ny. Så de sista dropparna kommer typ gå till bröllopet.

• lanovia 08

Nu har killarna hämtat min sambo. Var lite nervös för att de skulle ställa till något helt otroligt spektakel. Men de var hur städade som helst, han fick till och med be hålla sina vanliga kläder när han åkte. Men det blir nog inte långvarigt.

Men de visste hur nervös jag har varit för vad de skall hitta på. Så det var skönt att de tog det lugnt här.
    Nu hoppas jag att han får en kanondag med grabbarna. Själv skall jag bröllopspyssla och gå på bio.

• lanovia 08

hmm... det låter som eran möhippa och svensexa närmar sig. Kanske idag??!!

• lanovia 08

Förstår det. Men det är nog deras plan också. Va jobbigt att bara gå o vänta.

Kärlek08 skrev 2008-08-23 10:53:54 följande:
    men, det händer ju inget här ju!! jag blir nervös. lanovia 08 skrev 2008-08-23 10:29:28 följande:
  • lanovia 08

Vilka roliga möhippor ni verkar ha haft! Underbart!

Jag börjar tycka synd om mina närmsta vänner. "Allt" de kunde få ihop var ju en middag. Detta eftersom jag var borta på helgerna, utan mina abslut närmaste skulle en kompis ha barn och en annan flytta. Så skulle de kunna vara med var det tvungen att bli något enklare en vardagskväll. För min del är det tusen gånger bättre än att de inte hade kunnat vara med. Men jag har hört från flera håll nu att de känner sig dumma som inte fick till något mera.
    (Och jag har ju fått en heldags möhippa av några andra kompisar så jag har ju fått "mitt")

Fick åka och hämta sambon inatt från sin svensexa. Han hade en helt underbar dag. Och han är hemma hel, inget rakat hår eller något annat. Tacksammt! Dock höll de på att hamna på strippklubb men det fick han och några andra killar avstyrt. De tyckte det var onödigt att betala pengar för att se något de kunde få se gratis hemma.

För min del förstår jag verligen inte varför svensexa skall behöva innebära strippa.

• lanovia 08

Sandybee, nä jag förstår inte heller det där med svensexor. Varför man skall behöva gå och våndas så inför den (och vissa möhippor också). Det skall ju bara vara roligt! Nu fick ju min sambo en super svensexa han var strålande glad när han kom hem, påvekad men inte stupful, inte förnedrad men fått göra roliga uppdrag etc.
    Men oj vad jag förmanat kompisarna på vägen. Låt honom nu få en rolig dag, våga röra hans hår! etc. Men det gav ju resultat också. Tyävrr gick ju inte det med strippa fram riktigt men det löste sig ju ändå.

Tycker precis som ni, det är tanken som räknas. Hellre mindre aktivitet med alla nävarande. Än något stort och färre närvarande. Hoppas bara mina vänner kan släppa samvetet.

• lanovia 08

Att inte jag kan lära mig att spara bra trådar i favoriter. Om inte jag missminner mig så länkade du Snart Fru Wennerström till en annan tråd som handlade om uppdrag som man delade ut till gäster som de får utföra under middagen. Vart finns den?

• lanovia 08

Jag känner från och till samma sak. Absolut betyder det att vi är redo!

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!