• ingenjörsbruden

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Silva79 startade förra tråden.....

Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
  • Ankan80

Jaaaaa...hoppas! hoppas!!!
    Håller allt som går att hålla

Godisråttan skrev 2008-10-14 12:57:24 följande:
    NinnispinnisAnkanIngenjörsbrudenHåller tummarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Ninnispinnis

Jag också!

Ankan80 skrev 2008-10-14 13:08:02 följande:
    Jaaaaa...hoppas! hoppas!!!Håller allt som går att hålla
  • MulleNuh

haha jag minns när jag försökte få min nr 2! Tror jag var testnarkoman!! GUD va jag köpte gravtest!! Blev tvungen att byta apotek till slut!!

• ingenjörsbruden
    MulleNuh skrev 2008-10-14 13:27:12 följande:
    haha jag minns när jag försökte få min nr 2! Tror jag var testnarkoman!! GUD va jag köpte gravtest!! Blev tvungen att byta apotek till slut!!
    Jag måste nog osså snart byta apotekt....köper mkt glidmedel......t att ha i håret!! Men det har jag inte vågat säga till apotekstanterna!! *asg*

Godisråttan: Chansen finns def!! Har för mig att det kan uppstå en blödning när ägget fäster på livmoderväggen.....
  • chamor

Annars kan man handla på apoteket på nätet så behöver ingen veta

• Godisråttan
    ingenjörsbruden skrev 2008-10-14 14:11:09 följande:
    Godisråttan: Chansen finns def!! Har för mig att det kan uppstå en blödning när ägget fäster på livmoderväggen.....
    Aha! Hoppas men tror tyvärr inte det
  • Ninnispinnis

Haha, du är ju för söt! I håret?? Do I wanna know why?

ingenjörsbruden skrev 2008-10-14 14:11:09 följande:
    Jag måste nog osså snart byta apotekt....köper mkt glidmedel......t att ha i håret!! Men det har jag inte vågat säga till apotekstanterna!!
    Godisråttan, läste detta på familjeliv.se:

saxat från wikipedia:

"Nidblödning eller Nidationsblödning är en kort mensliknande blödning som sker när embryot fäster till endometrium, d v s när ägget fäster sig i livmodern. Alla får dock inte en nidblödning när detta händer. Blödningen brukar komma cirka 7-14 dagar efter ägglossningen och mängden blod kan variera."
  • Godisråttan
    Ninnispinnis skrev 2008-10-14 14:24:31 följande:
    Godisråttan, läste detta på familjeliv.se:saxat från wikipedia:"Nidblödning eller Nidationsblödning är en kort mensliknande blödning som sker när embryot fäster till endometrium, d v s när ägget fäster sig i livmodern. Alla får dock inte en nidblödning när detta händer. Blödningen brukar komma cirka 7-14 dagar efter ägglossningen och mängden blod kan variera."
    Åhh så bra. Jag tror dig, menade bara att jag tror inte att det var det som hände mig.. Tror tanten är på väg..
  • salkert
    Godisråttan skrev 2008-10-14 12:56:31 följande:
    Wow! Är det sant?? Hoppas på det!!! trodde inte man kunde få blödningar... Hoppas...
    Jo jo det är väldigt vanligt med blödningar..
    Vissa får som mens hela graviditeten, andra får nån blödning då ägget fäster, andra får lite blödningar då och då..
    Väldigt olika.. :)
  • ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2008-10-14 14:24:31 följande:
    Godisråttan, läste detta på familjeliv.se:saxat från wikipedia:"Nidblödning eller Nidationsblödning är en kort mensliknande blödning som sker när embryot fäster till endometrium, d v s när ägget fäster sig i livmodern. Alla får dock inte en nidblödning när detta händer. Blödningen brukar komma cirka 7-14 dagar efter ägglossningen och mängden blod kan variera."
    *asg* Yes you wanna know!!
    Har slutat med schampo sen ett halvår tillbaka...balsammetoden o har lärt mig om "klick" på lockig.se
    Har "klick" i mitt självlockiga hår för att det inte skadar håret (uttorkande osv) o för att det håller ihop lockarna så jag inte ser ut som om jag fått en el-stöt! Har annars en gloria av förlupna hårstrån kring skallen!
    O så gör "klick" att håret ser glansigare ut!!
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3