Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Jag har velat det sen jag var liten så jag vet inte riktigt varför. Bara alltid stått högst på min priolista Tvillingar ser jag som dubbelt så intensivt men också halvera tiden med små barn
Då tvättar åt två lika snabbt som åt en. Ammars båda samtidigt, matar med en sked i vardera hand
Effektivisera så man kan ha fler barn men under kortare tid helt enkelt.. Haha..
Plus att de har alltid varandra.. Sen är de ju sött med två kopior
Men så klart ska barnen få massa egen tid också men det tycker ja man ska se om en rättighet för alla barn
Instämmer med Chamor. Samma tankar här
ninnispinnis: Det är ju inte så väldans stor skillnad på 12 månader och 15 månader emellan . dessutom tvivlar jag på att jag har sådan tur att jag blir gravid pronto! Får ju inte glömma bort de 9 låååånga månaderna.
Att man skaffar en till tätt inpå är ju positivt beträffande "tid för barnet", då det innebär att jag kan vara hemma med min förste ett år till istället för att han börjar på dagis. Visst tar nya bebben tid men den sover ju hyfsat efter några månader.
Hittade en ganska intressant länk från Aftonbladet idag:
www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article3501754.ab
Tyvärr är det väl så att automatiskt när man säger att man gift sig så frågar man om när det blir barn.
Det är väl samma när man säger att man förlovat sig. När blir det då giftermål. Etc...
Dumt är det iaf!