Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Alltid när vi är tillsammans!! Har blivit som en DROG! Måste nog lägga den i lådan lite tror jag.
När känner man eg. av de första symtomen?
Är det kring BIM? Efter, före??
Så olika.. Nu denna graviditet jag är i nu kände jag illamående tidigt!! Innan jag visste att jag var gravid.
A tusan!
Just nu har jag sån träningsvärk i magen så man kan ju inbilla sig allt möjligt
hehe...nä, det är för tidigt för min del.....
ja det är som sagt olika. Med mina andra barn kände jag ingenting alls. Var typ i vecka 9 när jag testade mig med min första. Hade INGEN aning om att jag var gravid.
När ska du ha mens då?
Runt 20-21 okt....har lite längre cykel, dock inte klurat ut riktigt hur många dagar, gissningsvis 30-32 och då skulle jag enl. mina beräkningar precis haft ÄL. Eller ja, från torsdag till igår var min "heta" period.
Har ju inte gått in för det med stickor utan mest kollat efter egna signaler.
Mmm ok.. Ja då är det kanske lite tidigt att känna nåt än!
Känns märkligt att sitta och prata med er som VERKLIGEN vill vara gravida när jag själv inte vill.. Lite klyvet.
Hehe...ja, men det är bra med ett bollplank för oss som har noll koll
Du får gärna vara kvar.
mm Oki!
Det sjuka är att innan jag fick min son så var jag hos läkare. Jag hade inflamation i min ena äggledare och tydligen var den andra dålig, plus att jag haft en massa cystor i min livmoder. Läkaren trodde inte jag skulle kunna få barn! Jag blev heller aldrig gravid tills jag då blev gravid med sonen. Det var INTE planerat, men självklart vågade jag inte göra en abort eftersom jag fått mina odds av läkaren.
Sen träffade jag min nuvarande. Och nu blir jag tydligen gravid bara han tittar på mig.
Himla märkligt.