• ingenjörsbruden

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Silva79 startade förra tråden.....

Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
  • lanovia 08

VAd skönt för dig!

MulleNuh skrev 2008-10-10 11:23:32 följande:
    Nu e jag ickegravid igen!
  • MulleNuh

så olika.. Med första kände jag runt vecka 18-20. Och med andra i vecka 11-12. Då dock bara nåt litet pet.

Ankan80 skrev 2008-10-10 11:46:00 följande:
    När börjar det sparka?
  • Ankan80
    MulleNuh skrev 2008-10-10 13:47:59 följande:
    Då dock bara nåt litet pet.
    Naahhh...va sött coolt måste det vara....
  • MulleNuh

haha jo vars!

Ankan80 skrev 2008-10-10 13:49:11 följande:
    Naahhh...va sött coolt måste det vara....
  • Tit

Jag kände första spark i vecka 16. Nu tycker jag ibland att luft kan kännas likt. Liknelsen med en liten snabb fiskrörelse tycker jag passar bra. Igår tog jag (läkarn alltså) ut min spiral, så nu är jag fruktbar igen!! Har mens nu så om en två veckor kan vi börja jobba. (Kanske bäst att öva lite innan också

• passionsblomman
    Ankan80 skrev 2008-10-10 11:46:00 följande:
    När börjar det sparka?
    Ha ha! det sparkar så fort det blivit armar och ben...
    Men det verkar väldigt olika när man känner det. Jag kände det i v. 16 och brukade tänka på en sådan där pytteliten söt groda. Håller med om att det senare ibland bubblat i maen då jag absolut inte varit gravid, och det känns nästan likadant.

Längre fram dock...när man SER hela foten och magen ser helt grotesk ut...Oj oj, ömma revben!
  • FruLjungberg

Vi jobbar på bebis nr två så får se om man får ha en gravid klänning eller vanlig brudklänning. blir jag gravid kommer jag dock gå till en sömmerksa och f något extra fint. tkr inte det finns så många fina gravid brudklänningar

• Ankan80

Hur går det här då?
    Väntar fortfarande ...på måndag skall det testas...

• Godisråttan

Har anat några röda droppar Grrrrrrrr!!!!Suck! Måste nog acceptera vi kommer vara höggravida under sommaren...(klart man blir glad ändå men inte det ultimata enligt mig)

Har aldrig kännt av pms förut förrän NU!!! Såååå godissugen, humörsvängningar och svullen!!

• Ninnispinnis

BIM på lördag, hoppas hoppas....

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3