Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
VAd skönt för dig!
så olika.. Med första kände jag runt vecka 18-20. Och med andra i vecka 11-12. Då dock bara nåt litet pet.
haha jo vars!
Jag kände första spark i vecka 16. Nu tycker jag ibland att luft kan kännas likt. Liknelsen med en liten snabb fiskrörelse tycker jag passar bra. Igår tog jag (läkarn alltså) ut min spiral, så nu är jag fruktbar igen!! Har mens nu så om en två veckor kan vi börja jobba. (Kanske bäst att öva lite innan också
Vi jobbar på bebis nr två så får se om man får ha en gravid klänning eller vanlig brudklänning. blir jag gravid kommer jag dock gå till en sömmerksa och f något extra fint. tkr inte det finns så många fina gravid brudklänningar
Hur går det här då?
Väntar fortfarande ...på måndag skall det testas...
Har anat några röda droppar Grrrrrrrr!!!!Suck! Måste nog acceptera vi kommer vara höggravida under sommaren...(klart man blir glad ändå men inte det ultimata enligt mig)
Har aldrig kännt av pms förut förrän NU!!! Såååå godissugen, humörsvängningar och svullen!!
BIM på lördag, hoppas hoppas....