• ingenjörsbruden

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Silva79 startade förra tråden.....

Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
  • Ankan80

Vad tråkigt Godisråttan! Hoppas på nästa gång för dig!

Ninnispinnis: Vi får hålla tummarna för oss!
    jag har inga symtom dock, men det har ju inte alla...

• ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2008-10-14 11:18:48 följande:
    BIM på lördag, hoppas hoppas....
    O va spännande!!!! Håller tummen för dig!!

Ankan80: Ska du grav.testa på måndag? Spännande!!!

Godisråttan: de där jäkla indianerna..... MEN det kan ju vara en mindre blödning som uppstår när ägget fäster.....jag håller tummen för dig med!!!

I går gjorde vi vårt första bebisförsök.....har beräknad ÄL till helgen....men igår hade jag väldigt ont i min högra äggstock...som försvann på kvällen....så vi tänkte att det var lika bra att börja medigenast!
    M2b hade nästan hunnit somna när jag hoppade på honom!! Vågade nog inte protestera......Han har det hårt!!
  • Ninnispinnis

Haha, nä de har det inte lätt...

Är lite illamående/yr, ömma bröst och molande i nedre delen av magen. Men det kan ju vara inbillning, eller menssymptom för den delen. Slutade med p-ring för två månader sedan, så jag har fortfarande inte riktigt lärt mig hur min kropp fungerar/känns utan hormoner...

Men det hade ju varit helt underbart om det blir plus...

• Ankan80

Jag har ju iofs inbillade symtom. Men jag tror inte på dem.
    Kommer bli helt överlycklig om jag plussar

Ninnispinnis skrev 2008-10-14 11:41:11 följande:
    Haha, nä de har det inte lätt... Är lite illamående/yr, ömma bröst och molande i nedre delen av magen. Men det kan ju vara inbillning, eller menssymptom för den delen. Slutade med p-ring för två månader sedan, så jag har fortfarande inte riktigt lärt mig hur min kropp fungerar/känns utan hormoner...Men det hade ju varit helt underbart om det blir plus...
  • MulleNuh

Åå va spännande!! Håller mina tummar och tår HÅÅÅRT för er bebissugna!!

• salkert
    Godisråttan skrev 2008-10-14 10:50:26 följande:
    Har anat några röda droppar Grrrrrrrr!!!!Suck! Måste nog acceptera vi kommer vara höggravida under sommaren...(klart man blir glad ändå men inte det ultimata enligt mig)Har aldrig kännt av pms förut förrän NU!!! Såååå godissugen, humörsvängningar och svullen!!
    Well, ge inte upp för de, när vi hade turen att plussa på första försöket hade jag blödningar som jag trodde var mens iaf..
    Och för mej var likadant, att jag som aldrig haft problem med pms, fick symtom som verkade vara pms..

så ta ett test om en vecka eller så, mest för att vara säker..
    kroppen kan spela en många konstiga spratt..
  • Godisråttan
    salkert skrev 2008-10-14 12:48:47 följande:
    Well, ge inte upp för de, när vi hade turen att plussa på första försöket hade jag blödningar som jag trodde var mens iaf..Och för mej var likadant, att jag som aldrig haft problem med pms, fick symtom som verkade vara pms..så ta ett test om en vecka eller så, mest för att vara säker..kroppen kan spela en många konstiga spratt..
    Wow! Är det sant?? Hoppas på det!!! trodde inte man kunde få blödningar... Hoppas...
  • Godisråttan

Ninnispinnis
    Ankan
    Ingenjörsbruden

Håller tummarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3