Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Gud vad mycket man ska tänka på! Trodde det bara var att tuta och köra och hoppas på att pricka in ÄL...
Jo det är ju det mest sunda att göra! Det kanske är lätt hänt att det blir ett MÅSTE tillslut om man håller på att köra med tester och grejer..
Fasen osså...jag som såg framemot att träna på handstående!!
Är väl tur att man alltid får många orgasmer......borde ju öka våra chanser något iallafall!!
Ja bara pricka in ÄL blir spännande....får kanske ta o köpa några stickor o testa denna månaden.....
Har hört någonstans att man kan påverka vilket kön det blir på barnet......
Tydligen så är det så att y-spermierna är snabbast....men lever inte så länge......medans X-spermierna är långsammare o kan leva länge o ligga på lurpass i äggledarna!
Så kontentan av detta är att om man önskar en pojke....så ska man undvika sex dagarna innan ÄL o köra massor direkt på ÄL!
O vill man ha flicka så sexar man innan ÄL!
Vet att minst 1 tjej här på BT kan bekräfta att detta stämmer till 100%....iallafall för henne!!
Mjooo har hört nåt om det med könen också! Men vill man verkligen ha barn så kanske man struntar i könet?!
Jag körde 1 månad med stickor.. Eller jag köpte cb´s digitala. Sen lärde jag mig. Jag blev alltid gravid på dag 14!
köp ett ÄGG!! Då kommer du flyga upp i taket! mohaha.
Ägg?
haha ja en liten grej som vibrerar!