• ingenjörsbruden

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Silva79 startade förra tråden.....

Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
  • Ankan80

Hihi...va roligt!!
    Jag vill också...

Jonna83 skrev 2008-10-01 11:34:10 följande:
    Ankan80Jag märkte redan i vecka 6 att jag var tvungen att äta väldigt ofta för att hålla illamåendet borta (oxå typ varannan/var trejde timme) men i vecka 9 ungefär började det gå över till ren hunger ;) Jag behöver inte äta speciellt mycket hela tiden men att sätta i sig en hel pizza är heller inga problem ;)Är i vecka 13 nu o har gått upp 4 kg. Fast det var INNAN jag var på bvc i vecka 9 ;) Sen dess har det stått still! Så det märks ju tydligt att det är nån mer man delar maten med ;)
  • Tutik och Prasart

Jag har för mig att jag har sätt en sådan här sida som bröllopstorget fast med att man ska ha barn.
    Är det någon mer än jag som har sätt det eller är det bara jag som är helt knäpp, nu när man är typ gravid.

• Ninnispinnis

Menar du familjeliv.se?

Tutik och Prasart skrev 2008-10-02 16:11:00 följande:

Jag har för mig att jag har sätt en sådan här sida som bröllopstorget fast med att man ska ha barn.Är det någon mer än jag som har sätt det eller är det bara jag som är helt knäpp, nu när man är typ gravid.
  • ingenjörsbruden

På familjeliv finns det massor för gravida...blev rent snurrig av all info o trådar om allt möjligt när jag letat mig in där!!!

Hur går det för er tjejer?!
    Jag har BM eller BIM i morgon. Kroppen har varit lite skum men det är ju bara 1 månad sen jag slutade med p-piller....dock har vi slarvat med skydd.....så det blir det ngt så blír det.....är himla sugen o hoppas men räknar inte med det....tyvärr! Allt jox fr p-pillrena måste ju rensas ut först.

Tanken är ju att starta bebisverkstaden nästa månad.....så är jag inte för långt gången t bröllopet OM det skulle gå vägen.....

• Ninnispinnis

Jag tror jag har ÄL igår/idag, och mannen kom hem från Sthlm igår, så det passade ju bra Det är bara min andra månad utan p-ring, så jag ska kanske inte hoppas för mycket... Men det hade ju varit helt fantastiskt!

BIM imorgon, spännande Ingenjöris! Jag inväntar med spänning rapport under helgen

• Ninnispinnis

Haha, såg att ditt BM blir "Blivande make" här

• ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2008-10-02 16:31:26 följande:
    Jag tror jag har ÄL igår/idag, och mannen kom hem från Sthlm igår, så det passade ju bra Det är bara min andra månad utan p-ring, så jag ska kanske inte hoppas för mycket... Men det hade ju varit helt fantastiskt!BIM imorgon, spännande Ingenjöris! Jag inväntar med spänning rapport under helgen
    I´ll keep my legs crossed så det inte kommer några indianer o slår läger!!
  • Ninnispinnis

Hahaha, tack för ännu ett skratt förorsakat av dig!

Men du, don´t keep your legs crossed for too long

ingenjörsbruden skrev 2008-10-02 16:32:44 följande:
    I´ll keep my legs crossed så det inte kommer några indianer o slår läger!!
  • ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2008-10-02 16:34:47 följande:
    Hahaha, tack för ännu ett skratt förorsakat av dig!Men du, don´t keep your legs crossed for too long
    Näää det är klart att BM har särskilt passerkort som inte indianerna har!!

Alla dessa förbenade förkortningar!!! *lol*
  • Godisråttan

Tycker ni att dessa ÄL test fungerar eller känner ni av när ni har ÄL? Jag tror att mina bröst blir ömma men skulle aldrig kunna säga exakt vilken dag det är...Har aldrig fått utslag på testet

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3