Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Tack för era visdoms ord. Dom behövdes och värmdes.
Men jag vet inte när det känns rätt? Eller rättare sagt, rätt känns det men om jag vågar ge mig in på detta.. Den bästa och jätte dåliga jämförelsen jag kan ge är att det känns som att hoppa fallskärm. Jag vill men det är ju jätte läskigt. Jag börjar närma mig åldern där jag inte kan vänta så länge till. Så det stressande momentet är lite jobbigt.
Jag kan också känna mig tveksam, så du är inte ensam.
Måste vara för att man inte vet exakt hur det kommer bli.
Tycker ni, om ni vill ha barn och ha varandra, kan börja försöka. Inget säger att det går på en gång och du har ju sedan 9 månader på dig att förbereda dig mentalt på sen
Kroppen producerar ju en massa hormoner och bra grejer som gör att du får moderliga känslor
Oroa dig inte!
Har för mig att BIM betyder Beräknad ICKE Mens? Alltså då man ska ha mens, men hoppas på att den inte kommer... Tyvärr kom min idag, men det är ju första månaden utan p-ring, så jag hade inte direkt trott nåt annat, men hoppas kan man ju alltid
Ja, det var det jag menade
Nästan samma sak dock...fast ändå inte liksom
Åhh vi gifte oss i lördags o hade en sån härlig dag och en fest jag aldrig kommer att glömma. Nu var tanken att vi skulle starta bäbisverkstan men jag är i vecka 11. Har varit såå orolig att klänningen inte skulle passa men den satt perfekt. Nu ska ja hinna med och känna att jag faktiskt är GRAVID.
Här blev det iaf ingen bebis denna gången iaf.
Så det blir nya försök
Ja, man tycker ju att det kan ju bara inte misslyckas
Men men....har ju bara provat en gång så....