Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
jag trillade in på tråden idag och jag är smått avundsjuk på er som är i det stadiet av livet att det är dags att skaffa småttningar..min make sedan en månad började sin 3.5 år långa utbildning veckan efter giftermålet..så det blir att vänta 4-5 år..*suck*
Jag tänkte att det var dags att gå med i den här tråden :) Har hängt på BT ett tag och planerna har varit att vi skall gifta oss i Thailand i februari. Men så "plussade" jag för några veckor sedan och nu är det helt ändrade planer. Vi vill gifta oss innan vi skaffar barn och framförallt åka på bröllopsresa innan det är dags.
Därför blir det nu ett november bröllop. Det känns lite stressigt, men vf är bokad. Ring och klänning är klart sedan en tid tillbaka. Men måste ju hitta skor och så tänkte jag ha en pälsbolero över. Någon som har tips var jag kan hitta skor o bolero?
Jag är i vecka 9 nu och har mått bra fram tills ett par dagar...nu mår jag konstant illa och är väldigt trött... inte roligt... men jag får väl tänka att det är ett tecken på anledningen till illamåendet så känns det bättre...
lanovia 08 skrev 2008-09-09 19:54:28 följande:
lanovia 08 skrev 2008-09-09 19:54:28 följande:
Ja vi hade tänkt att starta bäbisverkstan igen nu till bröllopet, absolut.
Tycker ni dessa ÄL tester funkar? Får alltid testa igen imorgon som svar...Hrmpfff! Hur sk adet kännas vid ÄL? Ömma bröst?
Jag har tydlig ägglossning med ont i magen typ menvärk. Har aldrig provat testen som finns.
Äntligen är min mens regelbunden. Det verkar ta ett tag efter man knaprat piller...Nu blir det enklare att veta när man har ÄL. Hur går det för er andra?