-
Jag tycker vi tar Bredbar. Bättre med plats där och väldigt frächt.mysan31 skrev 2008-10-12 15:20:04 följande:Alla: 16.00 blir bra för mig ochså...Ska vi träffas på bredbar på? Det var ju bästa stället...eller ska vi gå nån annan stans...
-
Japp jag tar med mig det jag har gjort. Har nog hunnit lite längre med festprogrammet då också.MoonGirl skrev 2008-10-12 16:25:45 följande:Jag tycker också att vi tar bredbar, det var bäst med plats där! Blir super! Vi kan väl ta kl 16 på onsdag och de som kan komma senare kommer när de passar dem. Tessisen: Tar du med dig dina inbjudningskort, festprogram mm, så jag får se hur du har gjort? Tråkigt att höra att du har varit sjuk, hoppas du mår bättre nu!!!mysan31: Hade du också gjort klar dina inbjudningskort? Alla ni som har hunnit börja med inbjudningskort, placeringskort mm, ta med er erat material till fikat, så jag får se. TACK på förhand!miss u: Jag vet inte när du kommer hem från NY. Men vi hade tänkt ta en fika på Bredbar, onsdag kl 16, ta med dina trycksaker, de som jag skulle få låna .
-
Tycker vi låter gått, alltså tre våningar. Hittade det på ett av forumen här på BT. Massa choklad i olika ormer. Smaskens...:)
Tårtan längs ner vanlig botten, vaniljkräm med blåbärsmousse.
Tårta i mitten vaniljbotten, vitchokladkräm med passionfrukt mousse.
Lilla på toppen, chokladbotten, chokladkräm med hallonmousse. -
Har för mig att nån här på tråden nämde nått om en bra skräddare. Nån som känner sig träffad eller som kommer ihåg vem det var?
-
Tack MoonGirl! Letade och letade här blad alla sidorna på tråden. Men det var lite för många sidor.
Hur många är upplagda för morgondagens fika?
-
Har nu fixat med innehållet i festhäftet så nu är nästan allt klart där med...YES!
-
Ja, tack för igår. Kul att få respons på det man har gjort.
miss u: Va kul att sambon har blivit biten av bröllopsmyggan. Är så mycket roligare att planera och fixa tillsammans.
Vissa av er har ju redan fixa detta med klänning. (avis) Men det har ju jag kvar, så det är mitt stora problem just nu. -
Var ett tag sedan någon skrev nått här som bara måste skriva nått.
Är det nån här som har funderat på detta med Servetter. Min kära mor hade hört på radio om att det går att trycka på servetter datum, monogram kanske. Hade inte tänkt på det innan, men kanske är nått att kolla upp?
miss u: Har hört av mig till Oliver. Frågade om pris. Han sa att det beror på vad man vill ha fotat. Men att priset kan diskuteras. Ni hade bara tänkt att fotas före vigseln eller? -
Moongirl: Vi va in på Duka jag och min sambo. Hittade det där fatet som du pratade om då. Vi köpte ett, blir snyggt att lägga skivorna där som en solfjäder runt sedan så tänkte jag ha ett sådant där glas med ros i mitten. Tror det blir snyggt.
Alla: Ska ni göra en egen gästbok eller ska ni köpa en färdig, med frågor och allt? -
Det pappret köpte jag på panduro. Hette transparantpapper. Om du har lust nån dag så kan vi ta en tur på stan för att kolla detta med papper. Måste också köpa på mig lite så jag kan göra klart inbjudningarna.MoonGirl skrev 2008-10-20 22:00:18 följande:Funderar själv på att köpa ett sådant där fat på Duka för 49 kr/st, fast i silver.Vart köpte du det där transparenta pappret i din inbjudan? Det där genomskinliga pappret? Det var ju jättesnyggt!! Var in på Gallerix och Panduro och letade efter papper. Var även in på Akademibokhandeln och letade. Hittade kuvert där på akademibokhandeln i silver och guld! Ett litet tips till