• Elide

Västeråsbrudar 2009

Om vi ska fika tycker jag att vi tar Bredbar. Mycke bättre plats där. Var lite trångt på Kalle..

• Elide

miss u skrev 2008-09-30 13:52:23 följande:

Kul att du vill haka på till Ruths. Klockan 10 blir alldeles utmärkt. Dom har ju inte öppet så länge som sagt. Låter dyrt att ta med Erik om han ska spy ner alla klänningar. Är nog bäst att hålla honom hemma. Än så länge verkar det bara vara jag som kan fika i morgon, så jag får väl ta med mig nån tidning så jag har nåt att bläddra i.
    Vilken tid tänkte du fika?
  • Elide

miss u skrev 2008-09-30 13:59:02 följande:

Jag hade väl tänkt mig framåt kl 4-halv 5 i vanlig ordning. Men ni som kan tidigare kan ju börja innan om ni vill.
    Oki, kanske åker ner tidigare. Men annars så är jag där till 4.
  • Elide

miss u skrev 2008-09-30 14:14:27 följande:

Skulle gärna vilja se dina inbjudningskort!
    Förstår att det är mycket att fixa med tills nästa vecka.
    Japp jag tar emd det jag har gjort hittills. E bra att få lite smakråd. Kanske inte e så bra som jag tycker..
  • Elide

Ja det ska ju vara nått som passar båda. Jag gjorde lite olika upplägg och visade för min m2b. Så fick han säga vilken han gillade bäst och säga vad han tycker skulle passa bättre etc...
    Han e ju inte så förtjust i detta med att sitta och klippa och klistra. Så det är jag som får fixa det och då ger han mig oftast fria händer...

• Elide
    mysan31 skrev 2008-09-30 18:53:43 följande:
    tessisen. Jag såg på din sida att du hade gjort en,men mitt namn syns inte...Är det nått annat program man måste ha för att det ska funka...Jag kan inte hänga med och fika i morgon fast jag vill...Svärmor är här ute med oss och och har tagit hand om liam när vi har jobbat...Men jag kanske kan hänga med på lördag till ruth och titta på bröllopsklänningar,det skulle vara kul...Jag har inte varit in där än inte hos ursula heller,då kanske man får lite mer inspiriation på klänningar...men man kanske kan fika på lördag ochså efter ruth
    Ditt namn står med men det är kanske svårt att se. Är inte så stor skillnad på färgerna. Jag tar med grejerna på lördag också, fika efter Ruths låter bra för mig.
  • Elide

miss u skrev 2008-09-30 19:48:33 följande:

Det är kanske bättre om vi skippar onsdagsfikan och tar den på lördag istället? Känner mig lite stressad över jobbet. Synd om du ska behöva sitta och vänta på mig. Tror att jag kan fika på lördag. Måste bara kolla med sambon när han kommer hem från badmintonträningen om vi inte har nåt inbokat.
    Det kan vi göra. Vi tar en fika på lördag istället. Om ingen andra hade tänkt att komma.

Va härligt att åka till en Vingård. Blir det Frankrike, Italien eller Tyskland?
  • Elide
    Rebellen75 skrev 2008-09-30 22:17:08 följande:
    Har jobbat på BH sedan de öppnade -98 men slutade efter sista tjejen .Fick ett jobb med bättre arbetstider. Har sålt barnvagnar i 17 år sammanlagt (varit mamma ledig förstås men hoppade in även då. Så jag är riktigt arbetskadad när det gäller bilstolar och barnvagnar.
    Va bra då vet mna vem man ska prata med när det är dax då! :)
  • Elide

Har nu lagt in lite nya bilder. Gjort en prov dukning hemma med dekorationer. Har också lagt upp bilder på mina inbjudningskort, vigsel-festprgram och pordsplacering/menykort. De kommer inte att se ut precis så där men på ett ungefär. Kommer att vara annan stil och text på framsidorna.

Lunch på lördag låter ännu bättre. Fick följa med på lördag för sambon:)

• Elide

miss u skrev 2008-10-01 14:52:34 följande:

Ia o Puh: Välkommen tillbaka! Jag har faktiskt varit lite orolig över var du tagit vägen. Kan ju inte bara försvinna så där utan att säga nåt Jag kan nog också tänka mig lite lunch efter Ruths på lördag, så jag föreslår att vi går nånstans där man både kan luncha och fika.Vad skönt att du har fått klart toastmadam, värdpar och färgtema. Grönt och silver kommer bli jättesnyggt! Ni har inte tänkt att blanda igult och blått med tanke datumet? bröllop0808: Du ser. Ännu en grej att bocka av. Nu kan du väl inte vara helt panikslagen heller? Så du menar att det är värt att åka till Sala för att kolla på underkläder. Är ju inget ställe man åker till för att shoppa annars, iaf inte jag. Vad köpte du för underkläder?
    Håller med miss u, man började bli lite orolig när man inte sett dig här på ett tag. Du får säga till sambon att du inte kan vara borta härifrån så länge...:)
    Min sambo bara ruskar på huvudet och skrattar när jag säger att jag ska in på BT, eller att vi ska ut och fika.
Svar på tråden Västeråsbrudar 2009