• Elide

Västeråsbrudar 2009

Hur ska ni göra natten före bröllopet? Ska ni sova hemma med er m2b? Eller?
    Vi vet inte riktigt hur vi ska göra.
    Hmm ännu mer huvudbry!!!

• Elide

miss u skrev 2008-09-12 11:36:15 följande:

Du tänker för mycket Jag känner just nu att jag vill sova med honom. Sen om man gör det hemma eller på hotell det vet jag inte än. Men skulle inte vilja missa sista frukosten som ogifta. Fast om man inte sover tillsammans så blir ju frukosten innan den sista, så man lär ju alltid få en sista.
    Hmmmm, du har nog rätt. Jag tänker alldeles för mycket! Ska nog försöka tagga ner lite.

Ja det är nog ganska så mysigt att tillbringa sista natten tillsammans och en sista frukost...."innan man tar steget".
  • Elide

Hunnits med att skriva en hel del sedan jag var in i em och kollade.

Va kul med ännu mer V-ås brudar. Ju fler desto bättre. Mer ideér och tips.

Välkomna alla nya!

• Elide

BrideToBe09: Vi var också och tittade på Schenströmska, det är så mysigt där. Ni har gjort ett väldigt bra val. Och att ha vigseln nere i valvet, vilken härlig idé!

• Elide

En liten fråga...

Hur har ni tänkt att göra med när ni kommer ut ur kyrkan. Ska det vara riskastning, om man får eller rosenblad, torkade blommor eller såpbubblor?

Eller har ni några andra ideér?

• Elide
    Kampi skrev 2008-09-12 22:12:30 följande:
    Vi tänkte nog ha såpbubblor, dels för att inte "stöka ner" utanför slottet men också för att slippa få ris i ögonen Tycker iofs att det är siktigt fint med både ris och rosenblad på fotografier.
    Har hört att det kan bli fläckar på klänningen av det, men då undrar jag också varför säljer de då det?
    Vart hade du tänkt att köpa det eller ska gästerna ta med sig det själva?
  • Elide

Liten fråga till..kan inte sluta fundera på detta med bröllopet. Jag är verkligen fast i detta bröllops träsk. Och helt ärligt vill jag nog inte ta mig ur det heller.
    Åter till frågan: Har ni bestämt hur er bukett ska se ut, vad den får kosta och vilka ni ska anlita att göra den?

• Elide
    Rebellen75 skrev 2008-09-14 14:02:22 följande:
    Lite OT men ville bara berätta för någon.Jag har skickat in ansökan till Polishögskolan idag. Hjälp. Har tänkt gjort det i flera år men inte vågat. Men nu är det ivägskickat få se om de tycker att man passar Hoppas. Så nu är det spåret som gäller både till bröllopet och testerna. Hoppas att det här är moroten jag behöver för att ta mig oftare ut i spåret.
    Lycka till!!!!!!!
    Håller tummarna!!!
  • Elide

Nån som har lust med en fika snart igen?

• Elide

Nån som hinner med en fika denna vecka?

Tisdag är den enda dag jag inte kan som det ser ut nu.

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009