• Elide

Västeråsbrudar 2009

Onsdag låter bra för mig.

Några fler som kan på onsdag den 17?

• Elide

Ännu mer brudar, va kul!

Välkommen ombord valborg08!

Vad säger ni om antingen Global living eller Kalle på Spången för veckans fika?

Runt 16.30, 17.00 kanske?

• Elide
    mysan31 skrev 2008-09-15 20:23:53 följande:
    Valborg 08:Välkommen ombord valborg 08kul att du också ska boka skultuna kyrkan och även scoutstugan..Har ni bokat skultuna kyrkan?såg att du hade skrivit i min gästbok,jag ska fixa nummret...tessisen: 16.30 - 17.00 blir en bra tid på onsdag..Hur många är det som ska med...Jag tror att jag hänger med Liam fyller 5 år på onsdagoch vi ska fira honom i helgen...Vart ligger global living...Kalle på spången hittar jag till om dom inte har flyttat den ochså...
    Global Living ligger ungefär mitt emot ingången till Systembolaget i gamla Åhlenshuset.

Börjar en lista här vilka som kan komma på Onsdag:

Tessisen
    mysan 31 (kanske)
    Rebellen 75 (kanske)
  • Elide
    Tessisen skrev 2008-09-15 20:51:38 följande:
    Global Living ligger ungefär mitt emot ingången till Systembolaget i gamla Åhlenshuset.Börjar en lista här vilka som kan komma på Onsdag:Tessisen mysan 31 (kanske)Rebellen 75 (kanske)
    Ska vi säga 17.00 på Global?
    Tessisen
    mysan31 (kanske)
    Rebellen 75 (kanske)
    MoonGirl
  • Elide

Oki, så imorron kl 17 vid Global.

Tessisen
    mysan31
    Rebellen25
    Moongirl
    miss u
    Ia och Puh

Är det någon glömd?

• Elide

Ses i eftermiddag, Brudar!

Ha en fortsatt trevlig dag!!

• Elide

Ja, tack för idag brudar. Får vi göra om snart igen.

Sitter också och filar lite på festprogrammet.
    Har hittat på lite mer rim...

• Elide

MoonGirl: tack för adresserna! Jag har väl alltid haft en dröm sedan jag var liten att åka häst och vagn på mitt bröllop. Så vi får se vad min m2b säger.

Jag kan också häng med på fika nästa vecka. Onsdag funkar fin fint för mig!

Ännu en brud, va kul! Välkommen Bröllops yra!

• Elide

Vi som kan på onsdag kan ju träffas lite tidigare och de som jobbar kan ju kommar allt efter de slutar och kan hur låter det?

För tiden verkligen flyger iväg de här gångerna vi träffas. Så mycket att prata om!

• Elide
    mmmalurk skrev 2008-09-17 23:30:44 följande:
    HejHar lagt in lite bilder från vårt bröllop i Domkyrkan och festen vid Brunnby. Lovar att skriva på bloggen snart om allt hur det var, tips och bröllopsresan till NY.Fru Tuvesson
    Vilka vacka bilder, vilka härliga minnen! Hoppas dagen var underbar och att allt blev som ni önskade!
Svar på tråden Västeråsbrudar 2009