• TesshjärtaFred

September 2009

Har hittat trådar för augusti 2009, men inte sett någon för september.
    Så, alla septemberbrudar, här pratar vi om våra bröllop och allt som rör det.
    Välkommen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 10:47
    Vi som gifter oss i September 09:
    5 september: TesshjärtaFred (Rockelstad slott), me and my, ronney (Borås), Prinsessa K.
    12 september: ElinDLB, MyochErlend (Sunne).
    19 september: Lillamiraklet (Botkyrka), Timba, Tösabita (Uddevalla), Igia (Sundsvall).
    26 september: alltidvi.

Ni som känner inte är med på listan, inboxa mig så fixar jag.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-13 15:28
    5 september: september2009bröllop (hette tidigare Ronney)
    9 september: yasmineback (Las Vegas)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-15 22:24
    9 september: 2009NewYork (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-19 19:46
    9 september: Frittan (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-25 15:17
    9 september: NuevaYorke090909 (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 13:26
    12 september: gosbruden (Västerås)

• Svar på tråden September 2009
  • Igia

Hej på er allihop!

Har skaffat en ny jobblokal så har målat hela helgen och försökt bestämma tapet... Kul och insåg i morse att jag inte har tänkt på bröllop på hela helgen. Lite befriande måste jag säga

Så vi har inte kommit så mkt längre i planeringen än innan helgen.

Lillamiraklet:

Jag har ritat en egen klänning som jag tänkte få uppsydd. Förmodligen syr vi upp till sambon oxå... Men det beror på vad han hittar och inte.

Har mailat ngr fotografer, men vi vet inte roktigt vad vi vill ha än.

• MyochErlend
    Igia skrev 2008-10-06 11:37:49 följande:
    Hej på er allihop!Har skaffat en ny jobblokal så har målat hela helgen och försökt bestämma tapet... Kul och insåg i morse att jag inte har tänkt på bröllop på hela helgen. Lite befriande måste jag säga Så vi har inte kommit så mkt längre i planeringen än innan helgen.Lillamiraklet:Jag har ritat en egen klänning som jag tänkte få uppsydd. Förmodligen syr vi upp till sambon oxå... Men det beror på vad han hittar och inte.Har mailat ngr fotografer, men vi vet inte roktigt vad vi vill ha än.
    så skönt att göra något annat ;)
    jo men vi får hoppas att det inte bara blir bröllop fram tills september nästa år.. man vill ju inte vara trött på det när dagen kommer ;)
  • september2009bröllop

beställde klänning i lördags.. ett steg närmare (förhoppningsvis visar den sig inte vara helt fel)

• MyochErlend
    ronney skrev 2008-10-06 12:56:03 följande:
    beställde klänning i lördags.. ett steg närmare (förhoppningsvis visar den sig inte vara helt fel)
    hej.. så modigt att beställa utan att prova :)
    Har du någon bild som man kunde få se *nyfiken*
    Min klänning är köpt och klar och det känns såååååååå skönt :D
    Hur har ni andra det med klänning??
  • september2009bröllop

japp får hoppas att den e lika fin på mig.. och framför allt välsydd när de e en kina klänning.. drömmer mardrömmar varje natt om att jag skulle ha måttat fel..

• MyochErlend

det blir säkert bra :D i värsta fall så kanske du kan fixa till den här hemma ?! :D

ronney skrev 2008-10-06 15:26:30 följande:
    japp får hoppas att den e lika fin på mig.. och framför allt välsydd när de e en kina klänning.. drömmer mardrömmar varje natt om att jag skulle ha måttat fel..
  • september2009bröllop

De värsta som skulle kunna hända antar jag är att den är för kort... lite svårare att ordna till sen.

Varför har inte vi oxå en lista högst upp över när folk gifter sig?

• TesshjärtaFred

Jag kan fixa det, hinner dock inte just nu eftersom jag är på jobbet och har apmycket att göra.

Svar på tråden September 2009