Fikasugna erfarna makar
Tezz igen: Jajamen jag såg koblajan! Låter gott hihi Men är det vanlig mjölkchoklad man ska ha eller block?
Hur har ni haft det i värmen?
Tezz igen: Jajamen jag såg koblajan! Låter gott hihi Men är det vanlig mjölkchoklad man ska ha eller block?
Hur har ni haft det i värmen?
Tezz: Man kan ha en fruhippa!
Synd att hon inte kunde viska till dig att dom skulle ha ett väldigt viktigt dop just när ni planerade att vara borta så kanske du hade hajjat vinken så att säga.. utan att säga nåt.. men men är det hemligt så är det...
Ni i stan arbetande kvinnor, har ni några tips på bra konferenslokaler i Gbg, jag kan Lilla Bommens konferenscenter och Gunnebo men vad finns mer? Gärna av inte allra dyraste slaget....
Åh tack Linum
Håller på o fixar morotstantsmöte.. haha
Ab: aha ok. Ska kolla runt lite, Nääs har väl Spa oxå, så kan jag stanna kvar där efter föreläsningen och få en massage.. hehe
Jobbfika, innebär det inne på *företagsnamns* område?
Ingen som är sugen på typ lunch på samma ställe som förra ggn, typ nästa vecka? Om vi är bacillfria och kommer iväg vill säga.. Pappa N fick just åka iväg med W till fabror doktorn, han har fått ögoninflammation ser det ut som. blä
FruT: Oj då var det verkligen snabba ryck för dom från beslut till handling så att säga
Linum: Läste just din blogg.. det där milky way receptet skulle jag gäääärna vilja ta del av *ler med huvudet på sne*
Oj sorry Linum jag var visst lite långsam
Gah N fick åka till doktorn med med W och han har dubbel öroninflammation och ögoninflammation, den lille har oxå fått feber, 39 grader hade han vid 13.30 o då gav jag alvedon, nu 2 tim senare har han 39,2!!
Till barnakuten kan man inte ringa längre utan man hänvisas till sjukvårdsrådgivningen, men där har de så lång kö att man inte kan ställa sig i kön.. va f***************n
*grrr*
Man hänvisas att åka in till Östra, tro på sjutton att köerna på barnakuten är evighetslånga när alla åker dit då ju!!
fy vad korkat..
Jaja fortsättning följer....