Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Bauti: Jag får inte länken till att fungera så mig kan du inte läska. Ska se om jag får tagit något foto och ev lägga upp på vår snackarblogg. Får ju locka dit er andra.
Typiskt att sidan inte skall funka.
När ni går in på fritisresors sida välj land Thailand, sedan kaoh lak, första hotellet på sidan 2 är det, Hotell Bhandari oriental.
Någon som har ett förslag för nyår. Skulle vija smita iväg till något mysigt hotell med middag, (som inte kostar för mycket, då vi snart åker till Thailand).
Jag fyller år så det skall gärna vara något romatiskt.
Tacksam för alla förslag.
Har kollat igenom allt känns det som.
Bauti: Jag är inte så bra på det där med hotell och sånt men min första tanke är nåt spa-hotell.... det är iaf min dröm.. haha Fyller ju oxå nu snart men att åka iväg en helg med maken ensam... ja det får väl förbli en dröm tills jag fyller jämt nästa gång.. höhö
Carma: Ja det verkar bara vara du och jag på snackeribloggen...
Såg ni mailet om den andra bloggen förresten, receptbloggen alltså. Jag har fixat så alla kan fixa med allt, så det inte är bara jag som sitter på det
Så... fritt fram att pynta receptbloggens layout!!
God morgon!
Här har ni en som är utvilad! Lillan i säng vid 19.30, jag i säng vid 21.30. Vaknade av mig själv kl 6 av att jag var Dolly Parton på ena sidan. Haha! Kort därefter vaknade lillan, hon har sovit i över 10 timmar. Lyx!
Igår grejade vi här hemma. Jag scrappade bla den där Alladdinasken och den blev jättebra. Lite pill förstås, men jag är helnöjd. Måste bara sätta dit en liten låsanordning, kanske du vill hjälpa mig med det imorgon Carma?
Förresten, Carma, säg till vilken tid bussen stannar vid kyrkan så kommer vi och möter dig!
Menar givetvis, så kommer vi och möter ER!!
Mornings
bra helg. Förkylningen bortjagad. Underbar konsert igår. Linums kör sjöng. Så vackert o mysigt. Sen var vi på en franks bistro på Victoriagatan.
bauti- hoppas julen trots allt blir bra för dig. Hör av dig om du behöver promenad, prat o vin. jag kan ju behöva rymma från svärmor om inte annat
God förmiddag
Måndag igen, lilleman sover och storeman busar och jag försöker skriva en shoppinglista. Hade som mål att komma iväg till Coop innan kl 11 men det är nog kört eftersom liten plutt fortfarande sover.
Hoppas alla har haft en trevlig helg, här har bakats och grejats och jag känner mig ganska nöjd
det verkar som ni blivit friskare Frujj? kommer du hit o fikar i veckan?
Tror inte jag hinner fika i veckan, tyvärr, födelsedag på lördag, dop på söndag en del o fixa till det och måste fixa de sista julklapparna. Dom två små är piggare men fortfarande pencillinätare och ögondroppsintagare. Tänkte hålla W hemma från dagis denna veckan för att han ska ha en chans att återhämta sig.
synd. vi får försöka efter helgerna