Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
bauti- scandic har julpriser. 590 kr per person o dubbelrum. utnyttja relaxavdelning, ta med picnickorg o vin. Käka frukost dagen efter. Det blir mysigt o prisvärt
Nu har vi varit på Allum. Packade in lilltjejen i babybjörnen och sprang diverse ärenden.
Carma,
Asken är grön på sidorna och röd/grönrandig på locket.
Ni kan väl komma vid 13-tiden nån gång så slipper ni stressa på förmiddagen.
Tez,
Jag ska bara fota asken så lägger jag den på bloggen!
Tezz: Ja, ibland funkar det nästintill omöjliga bara. Det gör ju att man undrar vad i hela fridens namn man pysslar med alla de andra gångerna.
Nibla: Vad sägs om att vi tar bussen 10.24? Då är vi vid kyrkan 10.35.
Carma,
Javisst, det blir kanon!!!
Nibla: Vi skrev visst om varandra. Då tar vi bussen som är framme vid kyrkan 13.05. Vad kul! Vi ses imorgon.
Dags att byta på lilltjejen som har bajsat ner sig. Sedan blir det promenad.
Nibla: *fniss* Föredrar du fm eller em? Spelar ingen roll för mig.
Jag tänkte mest på em för er skull så ni slapp stressa och om ni ville sova ut. Men förmiddagen passar lika bra för oss! Så kom ni 10.35 som du föreslog.
Nibla: Då syns vi 10.35 imorgon.
Tjingeling. Nu har jag varit på Coop, skönt att ha det avklarat. Ska baka pepparkakor med stora E i eftermiddag så då är det lika bra att ha den ena grejen gjord.
I helgen bakade jag saffranssnurror, såg vääldans smaskiga ut på bilden och fyllning av vit choklad gjorde att jag fantiserade om världens mest fantastiska bullar.. tyvärr var de inte så fantastiska, de var inte äckliga på nåt sätt, bara det att man kunde lika gärna gjort en fyllning med vaniljsocker, istället för dyr choklad
www.arla.se/Default____17653.aspx
Abbe
Något för dig
www.brollopstorget.se/Forum-1-15/m3190915.html