Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Någon som har länken till vår förra tråd?
vilket klipp Carma- så kul med lite förnyelse. Måste kolla in dem
nu har jag lagt upp bilder på Aladdinasken på bloggen för er som var nyfikna.
såg den på bloggen- hur snygg som helst
Håller på att bli tokig. Försöker fota mina julkort, men det är inte lätt när det inte finns ens ett uns dagsljus. Jag brukar inte ha ont av att det är mörkt, men nu är det för trist.
Carma: Va kul med gardinerna! Vi köpte gardiner till sovrummet på ikea. Sen köpte vi billiga vepor (eller va det nu kallas) till alla de andra rummen. Fast det är bara i köket och sovrummet som vi har satt upp. Hittade vepor till gästrummet för 49 kr för ett par!
Nibla: Du är ju lika huslig som Bree van der Kamp! *fniss*
Bauti och Frujj: Krya på er!!! *skickar en varm kopp thé*
Bauti: När e du tebax?
Nibla igen: Sorry, ingen länk till förra tråden!
Här var det tyst? *tjohoo*
God morgon förresten!
Har precis varit på julbord. Vår chef var och storhandlade igår och dukade upp ett jättefint bord med kex, skinka, ostar och lite annat gott. Vilket jobb hon gjort, det blev jättefint och jättegott!
Godmorgon
Tezz: Vad mysigt. Julfrukost kanske man ska kalla det istället.
Lite piggare idag och hoppas få komma igång med julstöket idag. Lilltjejen är på väg att bli förkyld vilket jag inte riktigt gillar. Jobbigt när de är sjuka när de är så små.
Usch, vilket pissigt väder. En liten solglimt hade man väl kunnat få när vi ändå inte får någon snö.
Mors
Vaknade med 39,3 i feber, tog en alvedon och nu sitter jag här mest och svettas och känner mig allmänt BLÄ.
Ska iväg till bvc vid lunchtid, får se om jag kan förmå maken att ta sig dit istället.
Nibla: Tar tillbaka det där om att LN oxå är en festlig typ... Hoppas verkligen B blir frisk till söndag....
Usch, krya på dig frujj!