• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Nibla

Tez,
    Ja, får se om de svarar. De kanske skäms.....
    I alla fall, det är lite märkligt eftersom jag var inbjuden till pizzabaks-kväll i november, hemma hos en av dem. Nu blev det dock inställt pga sjukdom.
    Jag tar initiativ till att träffas, jag var ju där förra veckan och bjöd på hembakta lussebullar.
    Känns liiiiiite som när man gick i femma och inte fick vara med nån och leka....löjligt jag vet, men just nu är jag bara frågande till hela situationen.

• Carma07

Halloj

Linum: Usch, vad trist att bli sjuk nu. Men lite kul ändå att du hänger med på tråden. Det brukar bli lite mer liv i den när du är hemma. Krya på dig!!

Nibla: Himla konstigt beteende av dina kollegor och väldigt tråkigt om det skulle vara så och inte något missförstånd någonstans.

Linum igen: Det var snabbt jobbat av M. Vad roligt att det löste sig så snabbt.

Idag har vi hämtat våra gardiner. Är så nyfiken och har tvingat honom att komma hem och äta lunch. Maken sa att det var som på bilden, men han lät så himla besviken. Sen om det var valet av gardiner och mönster eller om de var bedrövliga vet jag inte ännu. Eller om han bara försöker lura mig. Det är gardiner som jag kanske inte skulle ha valt om jag köpt på vanligt vis så vi får se hur grisen i säcken ser ut.

• Nides

Hej hej

Hur är det med alla?
    Själv är jag hemma och städar.

• Carma07

Nides: Hej, så kul att se dig här. Lilltjejen lite snorig annars är allt bra här hemma. Hur är det med er?

• Nides

hej carma: Hoppas att snoret försvinner snart. Vi mår bara bra.
    Letar jobb för fullt. Men ingen som nappar.
    Man får ta tag i det på allvar efter jul tror jag.

• Linum

Nides: Svårt att få något gjort innan jul också. Arbetsmarknaden går i ide nu...

Har en kompis som skaffat nytt jobb som produktchef på ett stort företag och gått upp nästan 40% i lön. Det är ganska bra marscherat tycker jag!

• Ab fab

Ja ta ett rejält jullov utan dåligt samvete Nides. Nya krafter fr 15 januari.

• Frujj

Håller med Ab, Nides ta ett rejält jullov och njut! Kom igen med nya krafter sen. Som Linum säger så går det mesta ändå i ide nu.

Nu ska jag baka en pepparkakscheesecake!

• Linum

*hostar*

Usch vad det är tråkigt att vara hemma... Jag får ont i ryggen när jag hostar!

• Ab fab

Vi gjorde så när vi var arbetslösa. Istället för att få ont i magen när det var sommar tog vi verkligen lov o gav oss ledighet. det funkade faktiskt mentalt.

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar