Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Bauti- vår egen glamourqueen. Rullar runt i glitterregnet o pussar mot Mölndal
ÅÅåå Abbe du har fattat detta med glitter
julklapparna är inslagna i vitt papper, silversnören o svarta detaljer. Lackat i silverlack med sigillet. Bordet dukas med vita dukar, silverfat och vita ljus. Servetterna vikta som paket med svarta snören O så silvergirlanger
GOOOOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUUL!
Snart ska vi iväg på julkaffe hos min farbror, med 35 andra släktingar. Det bästa på hela julen!!!
Min fasters mandelmusslor med hjortonsylt till frukost. Hahha!
Sen åker vi hem hit och bara myser hela dagen och kvällen. Sköööönt!
Tez,
Det var nånting om att svenska folket sviker Svenska Kyrkan och går ur, och så var det ett reportage från Lundby församling.
Frujj,
Lillan ligger här och charmar och "pratar" så det går ingen nöd på henne. Blev nog lite nojjig!
Ab,
Låter som en superläcker dukning! Vår dukning går inte helt oväntat i rött och vitt.
God Jul och hoppas alla har en trevlig sådan!
Nibla, Skönt att det inte var nåt med lillan, det är inte konstigt att man kan bli nojjig ibland! De små kan ju inte själva tala om ifall nåt är fel, och då är det såklart man ringer o frågar nån! Skönt att ni slapp spendera julhelgen på Östra iaf, inte kul att bara sitta rätt upp och ner och glo in i en vägg och vänta på doktorn. Då är det roligare att vänta på tomten
Kram på er!
God Jul och god fortsättning
Här har julen varit bra. Mysig uppesittarkväll och mysig julafton. Lilltjejen gillade verkligen att få paket. Jag hade slagit in hennes paket i prickigt papper eftersom hon gillar det. Sedan visade jag upp hennes paket för henne varje gång och med ett stort leende slog och viftade hon med armarna.
Nu har jag haft två slöardagar vilket har varit väldigt skönt. Idag hade jag sovmorgon och vaknade inte förrän klockan ett!!! Men det behövdes väl då.
Maken är ledig alla mellandagar och vi funderar på att ta tag i hallen och börja måla om den som vi pratat om länge. Och sedan har jag tänkt att för första gången på många år ge mig ut i rean. Behöver verkligen nya kläder. Får se hur länge jag står ut.
Ha en fortsatt bra jul!
Hej
det har varit en hemsk jul. Trevligt med familj på middag men blev så fruktansvärt ledsen att jag inte fick en enda julklapp av P. Vi hade sagt in ga paket. Men jag klargjorde att jag ville ha en liten. Men så blev inte fallet.
Kanske löjligt att känna så för en present. Men det är mer kännslan av att han inte ansträngde sig som sårar mig.
Jag får väll hoppas på att han ger mig något nu på födelsedagen istället.
Sorry att jag bara beklagar mig hela tiden.
älskling-det är ju hos oss du kan klaga!
har inte haft en hemsk jul men inget s¨pännande, inga överraskningar. allt enligt formulär ett a. nästa år skall jag åka på pensionat tror jag
Hej på er!
Har haft en mysig jul, även om det varit en del flängande. Men julafton firade vi hemma och det var verkligen mysigt!
L fick många fina julklappar, min finaste var Leilas "Piece of cake" och en rosa/röd kakburk i plåt.
Fick också en matchande röd hushållsassistent, så nu jäklar ska här bakas.
Bauti,
Även om man inte ska byta julklappar så vill man ju ha ett liiiitet paket att öppna i alla fall, så jag förstår dig.
Idag mår jag inget vidare, börjar nog få influensa! Hostar och har lite feber. Det får verkligen inte bli värre för vi ska ha dop imorgon!!!
N har varit och handlat inför dopet och ringer från affären och säger att han hittat billiga rosor att ha på bordet, fina rosa/röda. När han kommer hem kommer han med tre buketter nejlikor, värsta begravningsblommorna! Hahah!
Hej
Kolla vad jag hittade när jag letade runt på nätet. Det skulle vara något att smita till under nyår. Synd bara att det är stängt.
www.kurspaternoster.se/index.htm