Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
God morgon!
Fick en jättetrevlig julklapp igår. En elräkning på nästan en tredjedel av min lön!! Jag räknade med att elen skulle bli dyrare, men detta är ju löjligt. Vi misstänker att det är våran bergvärmepump/luftvärmepump som inte funkar som den ska. Elen ska ju vara mycket lägre. Tyvärr är det bara att bita i det sura äpplet, betala och se glad ut!
Brrr Fru T. Vilka otrevliga överraskningar. Vi hade energirådgivaren från kommunen hemma för att kolla rimlighet i elkonsumtion. Det var kanonbra o fick massor av tips
Slog in julklappar igår, skruttade hemma o lagade mat. idag är det fika med väninnor, i morgon julkonsert. Det är bra med jul
Hej på er!
Vaknade kl 5 av att L vill ha mat. Somnade sen om och vaknade 8.30 när klockan ringde. Har precis kokat gröt till frukost.
Ska snart gå ner och möta Carma och miss N vid bussen.
Igår slog jag in julklappar och gjorde två extra julkort. (Fick julkort av två familjer igår som jag glömt göra kort till...haha!)
Tez, Fasen vad surt med elen! Men kolla upp det där, för bergvärme skall ju vara relativt billigt.
Yepp! Det ska ju vara mycket mycket billigare med bergvärme. Det var ju delsvis därför vi tog det!! *muttrar*
vi installerade bergvärme förra året och för oss var det en enorm bestparing. ingen olja men visst går det mer el (för att driva systemet)
skall vi börja skriva rim snart?
Abb: Åh, rim! Va mysigt juligt! Va e Linum, hon e vår rimmästarinna!
Jag skulle vilja ha ett rim till ett par biljetter till Diggiloo.
Hmm... *funderar*
Musik och dans
som försätter dig i trans
får dig att svänga på benen
till dom som står på scenen
Du skrattar som en ko
Detta är digiloooo!
Någon ring 112, jag behöver hjälp! Hahaha!
Hahaahaha!
Superkasst, jag veeet!
Linum, hör mitt rop på hjälp!
Tezz: Den var väl inte alls kass!
Gah jag känner mig irriterad över det här med folks OSA:nde till kommande festligheter. Kommer ni ihåg det från bröllops-OSA:ndet?
Folk skiter i datumen, eller hör inte av sig alls.. eller kommer med käcka allergier nån dag före... *sur*
Frujj: "Skrattar som en ko????" *fnissar*
Jag kommer definitivt ihåg det där med OSA. Fattar inte att folk gör som dom gjör. *håller-med-surar med Frujj*
Till vad väntar du OSA svar på?