• Viiala

HJÄLP

vet inte riktigt pris på det ännu lokal asså vi blir nog inte så många hans familj är inte mycket för sånt som tur är efter som han har 7 syskon hehe

• Viiala
    ronney skrev 2008-10-06 18:45:53 följande:
    köpte samma klänning som sarapayam i lördags fast på ebay.co.uk för 940 kr.. får hoppas den e lika fin i verkligheten bara.. har du fått din än sarapayam och hur va den i så fall? förlåt ts för att jag går ifrån ämnet lite...
    Nej det gör inget att du gör det :) det va ett bra pris du
  • Viiala
    ronney skrev 2008-10-06 18:50:22 följande:
    hade tur att ingen bjöd mot mig. jag va den enda som la bud på klänningen...
    oj då hoppas det är rätt kläning då har den kommit
  • Viiala

ja precis jag måsste sy den från början för den finns tyvär inte i min stolek att köppa färdig :( så min kille har ringt runt lite i dag å se var det finns skrädare som syr en hellt ny kläning :)

• Viiala

så fort vi bästemt ett riktigt bra datum han ville den 10 på hans födelsedag ocg det e ju lördag å allt

• Viiala

ja men gu ja tänkte inte på det.

man gifter sig på dan vid 12 1 har fest lite senare på kvällen blir att jag fixar med mat å fick å sånt då så blir det typ med dom vänner man umgås med å det räker utmärkt för oss faktist

• Viiala

men det värsta nu är att dottern fyller 6 nu oktober å i december e det ju å nyår men det e bar å hålla i de pengar man behöver man behöver inte köppa nå massa julklappar till manen eller han till mig bara till vara 2 barn man köpper ju alltid för myckt i jul klapp får låtta bli det

• Viiala
    SaraPayam skrev 2008-10-06 19:21:11 följande:
    Jo man får hålla hårt i pengarna, men sen å andra sida är det inte en av de finaste presenterna som man kan få som barn...att sina föräldrar förklarar sin kärlek genom att gifta sig?!Så jag tror inte att de kommer märka av om ni drar in en present i år ;)
    Nej precis å mina barn dom har såå mycket av allt bortskämd av mormor :)

jag rinde manen min å så att jag fårt en bra i de av en tjej på bröllopstorget haha tycker han ska komma hem nu han e hos en kompis åja spelar spel haha
  • Viiala
    SaraPayam skrev 2008-10-06 19:21:56 följande:
    Nähä, nu ska jag gå & köra ett träningspass på crosstrainern, men jag kikar kanske inte lite senare ikvällHa det så gott :)
    a ok ha så kul :)
  • Viiala

tänkte göra en egen brud buket å om min sysster ska komma hitt så får hon vara vigsel bevis eller va man ska säga

Svar på tråden HJÄLP