HJÄLP
vet inte riktigt pris på det ännu lokal asså vi blir nog inte så många hans familj är inte mycket för sånt som tur är efter som han har 7 syskon hehe
vet inte riktigt pris på det ännu lokal asså vi blir nog inte så många hans familj är inte mycket för sånt som tur är efter som han har 7 syskon hehe
ja precis jag måsste sy den från början för den finns tyvär inte i min stolek att köppa färdig :( så min kille har ringt runt lite i dag å se var det finns skrädare som syr en hellt ny kläning :)
så fort vi bästemt ett riktigt bra datum han ville den 10 på hans födelsedag ocg det e ju lördag å allt
ja men gu ja tänkte inte på det.
man gifter sig på dan vid 12 1 har fest lite senare på kvällen blir att jag fixar med mat å fick å sånt då så blir det typ med dom vänner man umgås med å det räker utmärkt för oss faktist
men det värsta nu är att dottern fyller 6 nu oktober å i december e det ju å nyår men det e bar å hålla i de pengar man behöver man behöver inte köppa nå massa julklappar till manen eller han till mig bara till vara 2 barn man köpper ju alltid för myckt i jul klapp får låtta bli det
tänkte göra en egen brud buket å om min sysster ska komma hitt så får hon vara vigsel bevis eller va man ska säga