• Viiala

HJÄLP

jo kanske det jag har funderat men har inte kommit i väg till nån typ butik och tittat

• Viiala
    SaraPayam skrev 2008-10-20 12:36:32 följande:
    Har du inte hunnit kolla det än ;)
    nä precis
  • Viiala
    september2009bröllop skrev 2008-10-20 13:25:18 följande:
    Hej.. Jag hittade den rödsvart klänningen du har på bild i ditt galleri på ebay igår.. sökte bara på red dress.. de va inte alls dyra och syddes upp efter dina egna mått!
    jasså gjorde dom nä för där jag hittade fans det bara till L och jag är en + stolekare brud ahhaha
  • Viiala

är inte det på engelska jag är väkligen sämst på att förstå sånt haha

• Viiala
    september2009bröllop skrev 2008-10-20 13:33:36 följande:
    letade efter klänningen igen men hittade den inte nu.. jo dem e ju tyvärr på engelska men du kanske kan titta på tradera? den e ju svensk
    ja jag titta åxå nu å hittade inte den
    ja jag får kolla
  • Viiala

Nu har jag lakt in en klänning i galleriet säg va ni tycker ser den för vanlig tråkig ut

• Viiala
    SaraPayam skrev 2008-10-20 13:59:16 följande:
    Alltså, det är inget fel på klänning, men den kanske inte passar till ett bröllop, men med tanke på du inte ska ha bröllopsklänning, så skulle säkert den passa istället, men den är kanske inte så "bröllopsfestlig" Eller?
    nä det är den inte men jag bli depprimerad jag hittar ingen ting hitta svart kjol men ska jag gå runt å se ut som vi är på begravning haha

men min kompis giffte sig i leans och en rosa ful tröja s¨å det går nog med svart ahha
  • Viiala

haha nä inget gammalt här inte haha har kvar mammas tröja som hon hade när hon gifte om sig men nä den e för liten och för kort hhaha ja det finns inga roliga äffärer i örebro lindex kapphal sånt tråk

• Viiala

har redan köppt baguetter med vitlök och örter som ligger i frysen dom håller länge och så har jag i dag köppt 4 formar till att göra pajer i :)

Svar på tråden HJÄLP