• Viiala

HJÄLP

ja :) det hoppas jag med på

• Viiala

ja jag ska nog åxå sova snart.

tänkte om du hade några bra ideer på inbyudnings kort

• Viiala

ja hemligt på hans födelse dag tänkte firra min å hans födelsedag samtidigt jag fyller 23 december och firra det ny året typ

• Viiala

hejj kom inte upp på stan i går hella deprimerad över att ingen lokal passa oss man fick inte ta in alkohåll i nån av dom..Ne hepp tänkte vi men ringde vidare jo men va tror du dom säger att den där gubben vi pratade med har egna regler o den lokalen han tog hand om. så vi tog en anna lika dan fast nån gata bort :) så vi kommer billigt undan 300 kr kostar den men man får tillbax 250 om man har städat ordentligt efter sig :) dax att göra en gäst lista då.. bara vänner blir det så tar vi fick med föreldrar släkt en anna dag. hoppas manen går med på mina planer haha

• Viiala

jag hade tänkt den här festen bara för våra vänner och syskon.

sedan de äldre släktingarna på en anna ficka/Fest

jag har man mamma å hennes man här i örebro å dennis har sin mamma å henns man i dalarna och hans föreldrar har lie svårt att komma i från saker dom har gård med hestar å sånt så jag trpor inte änns dom skulle komma på nå sån fest dom kommer inte änns på födelsedagar nyår jul å sånt

• Viiala

i dag blev rådhuset bokat kl 12 den 10 januari :)

nu går det undan både lokal å plats färdig :)

var in på en smycke affär i dag :) tittade på ringar och fick oloka förslag på ringar å hur man kunde göra

• Viiala
    SaraPayam skrev 2008-10-10 20:57:34 följande:
    Ååå vad kul :) Det är ju inte alls långt kvar :) VAd tittade du på för ringar då?
    tittade på 2 olika alternativ 1 som jag tror vi bästemt oss för är att ta den ring jag har nu förlivningsringen och lägga i 1 stor eller 3 små diamater i har ganska bred ring eller en annaa lite smalare i guld med 9 små små diamater i

min förlovningsting är både guld å silver
  • Viiala

nu är mina inbyudnings kort halv klara fattas bara våra nr och sånt info kvar

hittar ingen klänning jag vill ha :(

• Viiala

god morgon jo det är så där
    har lakt upp några bilder på korten.

i dag känns det som jag vill kasta ut han han sov tills nu fast jag sakt till han 10 gånger att gå upp vi skulle väg å handla nu derekt på morgonen för jag ska jobba i kväll
    men nä ingen steg upp jag fick springa i väg med stor tjejen till skolan lill grabben va hemma med trött pappa men jag va borta i 5 min bara skolan ligger bakom vårt hus ungefär :)

så nu sitter jag här med ytterkläder på haha å ska gå men känner inte för det längre men man kan ju inte va utan mat haha

jag har hittat en kjol jag vill ha den är svart men va ska man ha för topp till då vill ju inte va hel svart haha

• Viiala

ja tyvär så är väll så med killar

ja jag tänkte föst gå till nån som ska sy den men nä jag är snåll haha min kille har pansion han har adhd och jag jobbar bara tim så vi är inte världs rik haha så nått fint lätt vill jag ha men det börjar väll komma in röda tröjor å så nu man kanske hittar nån fin. till svart kjol

Svar på tråden HJÄLP