• Viiala

HJÄLP

a min kompis gifte sig i lördags å hon hade 2 vittnen så det blir väll min sysster å hennes kille eller min syster å nå mer

ne dom märker nog inte att vi snålar lite :)

jo han är hemma nu han gillade ideen :)

• Viiala

ja så nu siter jag har å krånglar med nån sida jag ska beställa skor från så är ne men e semst på engelska hihi

• Viiala

ja nu va det en nya dag tänkte åka till stan å kolaa efer lite allt möjligt kul men först å fremst efter nån kläning som liknar den jag har eller tyg å försöka gör nån fin klänning

• Viiala

a tyvär får jag shoppa näsa månad eller efter den 20 oktober men ögon shoppa e åxå kul :)

• Viiala

tyvär kom jag aldrig till stan. i dag känns allt bara blää han inte till stan kompisar skulle komma hitt men kom inte å barnen krånglade å min kille e bara enbart suur i dag värkar det som å så tar man ått sig å tycker allt är enns eget fel

• Viiala

jo det elite jobbigt min karl har adhd och jag har mens haaha inte alls bra i hop då

• Viiala

ja du i dag var hemma lata mig till 11 då sånen hemtades tittat på tv/film med barnan diskat lagata mat damsugit å sånt hemma dag

• Viiala

ja det gör ju det. i morrn ska jag åka upp på satn så fort jag bara kan så jag kan ögon fönster shoppa lite

Svar på tråden HJÄLP