HJÄLP
jo vi har pratar i går då allt är bra nu den här killen han var oss har lite problem jusst nu å så men i alla fall jag tyckte inte det var ok jag sa att han kunde ringa eller sms och höra av sig så jag slapp ligga vekan hella natten
jo vi har pratar i går då allt är bra nu den här killen han var oss har lite problem jusst nu å så men i alla fall jag tyckte inte det var ok jag sa att han kunde ringa eller sms och höra av sig så jag slapp ligga vekan hella natten
idag blir det nog stressigt min dotter ska ha kalas i morrn måsste köppa godis mer kakor baka torta ojoj upp på stan fixa precenter med mera å jag kan barja med detta kl 2 min sambo är å hjälper kopisar att flytta
nu har jag hadlat :)
fast inte till mig :(
min kille köppte sig en vit skjorta 99 kr på dressman extrapris :)
köppt klänningen till min dotter den i galeriet och ett par finna skor till henne :) hon fyller ju i morrn så då får hon det då :) kan hjon ju ha på kalaset och nyår å jul åxå ju.
hitta ett par skot till mig men våga inte handla men ska jag ha dom måsste jag ju köppa dom i dag det var expris på dom med 199 och bara ett ända par kvar
funderar om jag ska ha svarta fin byor på mig i stället det är ju mitt i vintern som sakt
jo jag tycker om den men vet inte om jag hinner fixa en sån innan 10 januari. vet inte vad det kommer kosta heller att nån syr den till mig
på sidan jag hittade den finns den inte i min stolek tyvär
jo jag ska nog göra det annars så har jag ju 2 till alternativ men har ingen topp till dom haha får gå i bhn
haha nä men han kan gå i kalsonger haha undra va dom skulle säga på rådhuset då
oj alla va snygga men som sakt 50 52 ska jag ha fanns 48 i ellos klänningen man kanske kommer i den i januari man vet aldrig :)
föresten köppt skor i dag till mig :)